30 Temmuz 2022 Cumartesi

MALEZYA DİZİLERİ 5


Blogları Canlandırma Projemizin Temmuz temaları, İspanyol kültürü, Romantik-Drama idi. Bu ay için 3 tane Malezya romantik dramı seçtim.


KERANA DİA MANUSİA BİASA

ÇÜNKÜ O NORMAL İNSAN

Malezya dizileri her zaman romanlardan uyarlanıyor. Genelde kısa diziler. Yaklaşık 40 dakikalık ve 24 bölümlük diziler. Her bölüm başında özet de oluyor. Hepsi aşk, sevgi, evlilik, aile dram veya komedileri. Müslüman diziler olduğu için hepsi masum diziler. Dramları da çok ağır ve yoğun değiller.

Bu dizi de 2019 yılı dizisi. 40’ar dakikalık 15 bölümlü dizi. Nurin üniversiteli bir genç kız, arkadaşları ile bir evde yaşıyor. Bir gün kızkardeşi ona gelip bir kız bebek bırakıyor ve ortadan kayboluyor. Nurin bebeğe bakmak zorunda kalıyor. Çevreye de kızkardeşimin bebeği diyemiyor, kendi bebeği gibi konuşuyor.

Aradan yaklaşık beş yıl geçiyor. Bebek Alia da biraz büyüyor. Shamil, bir genç adam, karısı Aishay ölüyor. Shamil’in ailesi oğullarının evlenmesini istiyor, Shamil de Nurin ile tanışıp evleniyor ancak evlilikleri saygı çerçevesinde sadece. Evlilikten sonra ikisinin başına birçok dramatik olay geliyor.

Dram sevenler için. İzlemesi keyifli. Not:3/4




SEİNDAH 7 WARNA PELANGİ

GÖKKUŞAĞININ 7 RENGİ KADAR GÜZEL

2020 dizisi, roman uyarlaması, 40 dakikalık 28 bölümlü dizi aile ve evlilik dramı.

Kırsalda arazileri, büyük bir evi olan bir geniş ailenin babası ölür ve mirasını bölüştürür, çocuklar, kuzenler arasında. Evi ailenin en küçük kızı olan Aira’ya bırakır. Evin büyük oğullarından Andika cenaze için İngiltere’den okulundan gelir. Aira küçüklüğünden beri Andika’yı sever. Andika ise miras konusunda kızgındır. Aira ile bir çeşit intikam alır gibi evlenir. Ancak ikisinin peşinde de insanlar vardır, onlara aşık olan ve ayrıca aile içinde de miras ve para ile ilgili sorunlar vardır. Aira ise hep Andika’nın kendisini sevmesini bekler. Sürükleyici aile dramı. Not:3/4




MARRY ME SENORITA

EVLEN BENİMLE SENYORİTA

2021 Malezya dram dizisi, 40 dakikalık 28 bölümlü. Başrolde Dini Scahtzman, önceki dizilerde ikinci adam rollerindeydi, ilk kez başrolde. Fiziği nedeniyle hep yurtdışından gelen Malezyalı rollerinde.

Aşk, evlilik, aile dramı olan dizide, Sofia, anne babasını kaybettiği için amcasının evinde yaşıyor, amcası ölünce yengesi onu evden kovuyor, Sofia gece sokaklarda iken İsa adlı bir genç ile tanışıyor, yağmurda. İsa onu dinliyor o gece. Sofia, bir kız arkadaşının evine gidiyor ama kız arkadaşı kötü işlerde çalışıyor. Sofia ve İsa birkaç kez karşılaşıyorlar ve her defasında İsa, Sofia’yı koruyor.

İsa’nın ailesi onu illa ki evlendirmek istiyor, İsa da evlenmiş olup kurtulmak için Sofia ile evleniyor, Sofia da zaten çaresiz ve evsiz. Evleniyorlar ama hayatlarında dram bitmiyor.

Sürükleyici dramlardan. Not:4/4

40 yorum:

  1. Bazı yönlerden Hint dizilerine benziyorlar. Sonradan izlemek istediğimde bloğuna gelip bakarım Deep. Sonuncu ilgimi çekti, teşekkürler. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet.

      hint dizisi izlemedim hiç ama benzeyebilir tabii. malezya dizileri kısa kısa ama hint uzun herhalde :) malezya dizisi izlediğim 23 tane oldu, seçebilirsin blogumdan :)

      Sil
  2. Yazını okuyunca Malezya dizilerini özlediğimi fark ettim. :)

    YanıtlaSil
  3. Hint ve Kore dizilerine aşinayım ama Malezya dizilerini ilk defa duydum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş bahar mimozası.

      malezya endonezya pakistan dizileri çok şeker yaa :)

      Sil
  4. Uzun zamandır izlemek için Malezya dizileri bakıyordum, Mr.Pilot dizisinden sonra yarım bıraktığım diziler oldu :) Teşekkürler paylaşım için Deep...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      mr. pilot çok tatlı dizi, malezya dizileri hep tatlı :)

      Sil
  5. Dram bana göre değil Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      bunlar tatlı dram :)

      Sil
  6. Hiç izlemedim, biraz pembe dizi edasında gibi göründü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aytacrafts.

      pembe dizi bilmiyorum olabiler :) 23 tane malezya dizisi izledim, pek seviyorum :)

      Sil
  7. Malezya dizileri dram ağırlıklı anladığım kadarıyla. İlkinin konusu ilginçmiş ama sen tut kardeşinin eline bebeğini bırak çek git! Yine iyi kızmış güzel güzel bakmış. Bir ara "Türkiye Malezya olacak diyorlardı aklıma geldi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      yumuşak dram :) valla ya gitti kız sahiden de :) malezya müslümanlık açısından ülkemizden daha iyi belli oluyor :)

      Sil
  8. Dini Scahtzman'ı merak edip tipine baktım :))
    İkinci sıradaki film ilginç geldi. Bir anda bebek sahibi olmak kim bilir ne zorluklar yaşatmıştır Nurin'e.
    Teşekkürler deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      o oyuncuyu çok dizide izledim evet :) malezya dizileri biricik :)

      Sil
  9. Dram olayını sevmiyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ada denizi.

      bunların dramları tatlı yaa :)

      Sil
  10. Hiç malezya dizisi izlemedim ya ilginç, Kore dizileri gibi bağımlılık yapar mı dersin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man.

      malezya endonezya pakistan dizileri bende yaptı alışkanlık :)

      Sil
  11. Bence buraların en büyük dizi arşivi sensin Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vulnicure.

      her ülkeden türden izliyom dey mi :)

      Sil
  12. Malezya dizileri bana hep dizilerini hatırlatıyor nedense. Sanırım izlememe nedenlerimden birisi bu :)

    YanıtlaSil
  13. Merak ettiğim bir tür ama hala Malezya dizileri izlemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      malezya endonezya pakistan dizilerini çok seviyorum :)

      Sil
  14. Sonuncuya tam puan vermişsin, merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül özdemir.

      eveet heyecanl sürükleyici :)

      Sil
  15. Malezya dizileri izlemedim ama bunların konuları tattlış görünüyor:) Kore dizilerini de ilk senin tavsiyelerinle başlamıştım deepcim, belki malezyaya da böyle başlarım :) 2. diziyi merak ettim .
    Bu arada ben bu ay ki BCP yi yazamadım konu iyiydi aslında, Latin konuluyu yaparım olmazsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düş tasarımcısı.

      malezya pakistan endonezya dizileri hep şekerlik :) evet olsun artık avustosu yazarsın :)

      Sil
  16. Malezyalılar dizi mi çekiyormuş diyerek okudum yazını dkjfdkfhkjhgjgb Asla ilgimi çekmeyen bir kültür. Ellerine sağlık tanıtıcı ilgi çekici bir post olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh yoon joo.

      malezya endonezya pakistan filipinler çin tayvan tayland japonya kore hepsini seviyom :)

      Sil
  17. Maşallah Malezya dizilerine geçmişsin Deep. ben daha Kore dizilerine başlayacağım :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere.

      kore de güzel malezya da :)

      Sil
  18. Sayende Malezya dizisi izleyeceğim inşallah :) Ama bu drammış dram benlik diil diye diğer listeleri tarıyorum şimdi hehehe. Emeğine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tefrika.

      malezya endonezya pakistan dizileri de filmleri de hoş. ve uzun da değiller. genelde dram ve komedi evet. dramları da yerli dizilerimiz gibi değiller :)

      Sil
    2. Uzun olmamaları en önemli kriter benim için, o yüzden üç ülkeye de göz atacağım. Teşekkür ederim :)

      Sil
    3. tefrika.

      ya yarım saatte bitiyo bölümler :)

      Sil
  19. malezya dizilerine saracağım sayende yakında ^^

    YanıtlaSil