21 Temmuz 2022 Perşembe

DOLMUŞ



DOLMUŞ

Dolmuş şoförleri bazen sessiz bazen de neşeli oluyorlar.

Neşeli olanlar bol espri yapıyorlar, bazen Ata Demirer, Tolga Çevik gibi şirin olup durmadan şaka yapanlar da oluyor.

Bir kere örneğin, bir teyze kapıyı çarparak indi, şoför de teyzeye bağırdı, teyze naptın sen, kiremitleri kırdın.

Bir kere de, Amerikalı bir kadın bağırdı, inek vaar, herkes güldü, inecek var demek istemişti herhalde.

Başka bir şoför, direksiyonun yanına bir yazı yazmıştı. Kimin gerçeği olursan ol artık hayalim bile değilsin.

Bu şoför, elinde poşette karpuz olan bir amcaya, amca o ne, haydut kellesi gibi karpuz dedi, büyük demek istemiş. Gölgede bekleyen yolcu ablaya, gölge fesleğeni, dedi.

Önde iki teyze konuşuyordu, evlilik hakkında, şoför karıştı söze, fakir kızı değil varlıklı kızı al teyzecim, gözü tok olur. Arkada kızlar da, kediyi damdan nasıl indirdiklerini konuşuyorlardı.

Dolmuş şov.

36 yorum:

  1. Buna bende katılıyorum acayip güzelmiş :) Hemen yayınlayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahanda yayınladım :) Gel çay ısmarlayım hemen orada :)

      Sil
    2. blog detektifi.

      çok sevimliydi yazın :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      teşekkür ederim ciciş :)

      Sil
  3. bütün araçlara kulaklıkla binen ben yazıyı ilgiyle okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dear monarosa.

      kulaklık hepimiz öyle tabii ama bak bazen çıkarırsan böyle hoş hikayeler çıkıyor karşına :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. kitabın iyisi.

      oleeey sevindim böyle olmasına :)

      Sil
  5. Ne tatlı yazmışsın, komik olaylar yaşanabiliyor gerçekten dolmuşta, tersi de olabiliyor. :)

    YanıtlaSil
  6. Çalıştığım yıllarda ne kadar çok minibüs kullandım. Günde iki saatten hesap etsem ömrümün kaç yılını heba etmişimdir acaba :)) Minibüs yolculuğuyla ilgili en eski anılarım yolcuların bile sigara içtiği zamanlara dayanıyor. Bir de kaset çalınırdı; arabesk parçalar dinlerdik. Düşündükçe neler neler geliyor aklıma. Yolcunun biriyle münakaşa eden şoföre yolcu iyice sinirlenmiş elindeki çantayla kafasına vurmuştu. Kanamıştı adamın başı. Çantada sert bir cisim varmış meğerse...
    Minibüs kelimesinden çok hikaye çıkar ya tadında bırakayım. İnek var diye bağıran kadına bayıldım. Orada olup gülenlere katılmak isterdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      ooo senin hikayelerin de tam yazılmalıkmış :)

      Sil
  7. Dolmuş şov çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      tolgshow gibi de miiii :)

      Sil
  8. Dolmuşların içindeki o yazıları ben de mutlaka okurum.Baya eğlenceli yazılar oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yurdagül çelik.

      eveeet öyle gerçekten de :)

      Sil
  9. Çok tatlı bir yazı olmuş. Beni güldürdü bu şoförler :D Böyle insanlara hayatın her alanında ihtiyaç var. Neşeli, esprili... Bana da bir kere dengesiz, sinirli bir şoför denk gelmişti. Çok kötüydü, bir kız ve biz kenara çektirip inmiştik hatta

    YanıtlaSil
  10. guzel bir clalisma olmus kalemine saglik canim

    YanıtlaSil
  11. https://www.blogdedektifi.com/2022/07/kelime-oyunu-86.html

    sevgili blog detektifinin şirin yazısısı :)

    YanıtlaSil
  12. müfred.

    aman aman haklısın tabii :)

    YanıtlaSil
  13. bu hafta görebildiğim 2 kişi olduk yazan.

    blog detektifi
    deeps

    :)

    YanıtlaSil
  14. Sabah kahvesiyle müthiş keyifli gitti :) çok sevdim, espriler çok tatlı, tespitler çok doğru, çok fazla insan gördükleri için çok iyi tanıyorlar insanları

    YanıtlaSil
  15. Blog dedektifinin yazısını okumaya gidiyorum şimdi :)

    YanıtlaSil
  16. Dolmuşlardan inciler olmuş, çok iyi:))

    YanıtlaSil
  17. Aklıma direk rahmetli Kemal Sunal'ın filme geldi dolmuştaki anlarını canlandırıyorlardı totem yapmak için güya at yarışı tutturuyordu.Dolmuşta bende bazen dinlerim ilginç hikayeler çıkıyor ortaya :)Teşekkürle Deep ☺️❤️

    YanıtlaSil
  18. Çok keyifli bir yazı olmuş😄

    YanıtlaSil