24 Ocak 2023 Salı

MARKET

 



Markette çalışanlar kavga ettiler. Bazen büyük marketlerde tartışmalar oluyor. Genelde müşteriler kasadakilere bağırıyor. İki lira daha vermen lazım, gibi, yanlış okuttun ürünü, gibi şeyler.

Fakat bu sefer market çalışanları birbirine bağırıyordu. Oğlanın biri, güvenlik kamerasından, ürün yerleştiren bir kızı izleyip telefonuna video çekmiş, gülüp alay ederek. Sonra kıza izlettirmiş, yani gülmek, şaka yapmak için yapmış bunu.

Bak seni çektim diye göstermiş çalışan kıza. Kız da ben nişanlı biriyim, benim görüntümün sende ne işi var, diye bağırıyordu. Müşteriler izledik.

Başka bir çocuk gelip videoyu çekeni savundu. Sonra kız, senin kardeşin annen yok mu deyince o başka çocuk bu kez videoyu çekene, özür dile kızdan dedi. Videoyu çeken ise kızdı, kasayı yumrukladı. Olay büyüdü yani.

Bölge müdürüne haber verdiler. Yarın gelecekmiş artık müdür. Verirler bir ceza sanırım çocuğa. Yani işyerinde sulu bir davranış tabii ki bu.

49 yorum:

  1. Kimin neyi çektiği belli değil vallahi.Ne tuhaf oldu insanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nezihe.

      evet bizim ülke sanki toptan delirdi :)

      Sil
  2. Milletçe iyice kafayı yedik:)

    YanıtlaSil
  3. Özel hayatın ihlali bence. Nişanlı olmasam da rahatsız olurdum. Nolucak yiaaa demek de seçenek tabi. Ama zaten dürbün gözlü amca ve teyzelerin nazarlı bakışları herkesi bir bir tararken bir de kendi halindeyken izlendiğini bilmenin korkunçluğu ve paranoyaklığı... aayy ürperdiimm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi kaderini kendi tayin eden gönül.

      ay evet haklısın :)

      Sil
  4. Kimse kimsenin habersiz videosunu çekemez. Ben de rahatsız olurdum.

    YanıtlaSil
  5. Markette diğer çalışanlar da şüpheye düşmüştür şimdi, beni de çekmiş midir diye. Bu olay şaka niyetli de olsa video çekene iyi bir ders olmuştur umarım.

    YanıtlaSil
  6. Buna şahit olmanız üzücüü

    YanıtlaSil
  7. Saçma sapan bir durum olmuş. Hayır video çekmek de ne demek ya, gerçekten çok acayip.

    YanıtlaSil
  8. olmasaymış ama memleketin cılkı çıktığından her şey olağan geliyor artık bana, neye şaşırabilirim acaba?

    YanıtlaSil
  9. Şöyle olaylara denk gelmemek için sıkı uğraşlarım var :D

    YanıtlaSil
  10. Öyle şey mi olur ya, kimse izinsiz çekemez.

    YanıtlaSil
  11. Konudan bağımsız resimdeki ürünler hoş görünüyor:)

    YanıtlaSil
  12. Karşıdaki insana saygı duymak mahremiyet falan unutuldu mu yaaa noluyor insanlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzman amatör.

      öyle bi ülke olduk işte :)

      Sil
  13. Eskiden ayıp diye bir şey vardı, şimdi genelde yok. Yani sen ne amaçla kızı çekiyorsun, şaka değil resmen haddini aşmak.

    YanıtlaSil
  14. Aaa neler oluyor bak sen, ben de denk geliyorum bazen böyle olaylara... ilginç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren.

      ya evet oluyor kasada tartışmalar :)

      Sil
  15. Ergen densizliği olarak algıladım ben, aralarında konuşup anlaşırlardı aslında ama olaya müdür falan dahil olmuş. Çocuk alacağı cezadan ders alır mı? Umarım alır. Ya da hınçlanıp daha kötüsünü mü yapar? Bence bunlar sosyal medyadaki sulu şakalardan esinlenerek yapılan şeyler, engellenmesi zor. Keşke hikayenin sonunu da öğrensek:) Gidecek misin o markete yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evde yazar.

      çocuğu atmışlar işten :)

      Sil
    2. Çok üzüldüm. Keşke olay bu raddeye gelmeseymiş.

      Sil
    3. En azından bir ergen akıllanacak diyelim :) Bir deniz yıldızı kurtuldu diye sevinelim :)

      Sil
    4. dear monarosa/evde yazar.

      müdür hoşlanmadı bu hareketten demek ki :)

      Sil
  16. Olaya da olayın gelişimine de anlam veremedim. Evet böyle bir video çekmesini ve için çektiğini anlayamadım tam ama saçma sapan bir hareket olmuş. Aynı abukluğu kız da tepkisiyle göstermiş. Keşke olay daha farklı şekilde yaşansaymış ama biz kadınlar bazen hormonel değişimler de yaşadığımızdan tepkilerimizi istemsiz abartabiliyoruz. Ya da kızın sabrını daha öncesinde de taşırmış, bu olay da patlak vermişte olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dear monarosa.

      kıza komiklik olsun diye yapmış. seni videoya çektim kendini seyret demiş :) kız da meşgülken bir anda patladı yani. ha belki tabisi daha önce de başka şakalar yapmış olabilir :) yani bir de markette müşteriler varken oğlanın göstermesi de saçma, zamansız :)

      Sil
  17. Hiç hoş olmamış. Bölge müdürü gelip ceza verecek olsa da o gün o kızın yaşadıkları uzun bir süre aklından çıkamaz herhalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      hıhım evet haklısın :)

      Sil
  18. Uzun zamandır uğrayamıyor gibiydim. Bugün epeyce uğramış oldum.:) İnsanlar ne yapacaklarını şaşırmış anlaşılan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      hıhım evet bizim ülke böyle işte :)

      Sil
  19. Ay ne kadar sinir bozucu. Herhalde aralarında böyle şeyleri paylaşacak bir yakınlık yoktu da bu kadar tepki geldi, arkadaş olsalar güler geçerlerdi sonuçta. Müşterilere yansıtılmış olması muhtemelen ikisi için de sorun yaratır ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vulnicure.

      hıhım evet haklısın düşüncelerinde :)

      Sil
  20. Kız %100 haklı başkasında niye çalışırken bile olsa görüntüleri olsun ya..

    YanıtlaSil