4 Ocak 2023 Çarşamba

KİTAPLAR 2022

 




2022’de 88 adet kitap okumuşum. Bunların yüzde 65’i yabancı edebiyat ve kurgu dışı kitaplar (bitkiler, doğa, tarih, gelişim, sinema, akademik) türlerinde. Diğer türler ise; yerli edebiyat, yerli yabancı popüler aşk, fantastik, bilimkurgu, gerilim, polisiye ve İngilizce romanlar.

Güzide Sabri, Jane Casey, Hubert Selby Jr., Jo Nesbo, Osamu Dazai, birden fazla kitabını okuduğum yazarlar. Cinder, Scarlet, Kağıt Prenses, okuduğum keyifli kitaplar.

En iyi kitaplar ise;

KURGU DIŞI

Vitrivius-Mimarlık Üzerine

Umberto Eco-Tez Nasıl Yazılır?

Turgut Özakman- Senaryo Yazma Tekniği

Robin Wall Kimmerer-Bitkilerin Ruhu

Gordon Childe-Tarihte Neler Oldu?

EDEBİYAT

Vejateryen-Han Kang

Uyanış-Kate Chopin

Mezar Şarkısı-Julian Herbert

Denizin Çağırışı-Kemal Bilbaşar

Babamın Yeri-Annie Ernaux

Ravel-Jean Echenoz

Gizli Bahçe-F.H.Burnett

Kitap yazıları blogumda kitap başlığında.

36 yorum:

  1. Çok kitap okumuşsun, ben az okudum, saymama bile değmez. :) Yazdıklarından hiçbirini de okumamışım.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yapmışsın öyle :)

    YanıtlaSil
  3. Sayi olarak da kalite olarak da cok iyi gecmis yil. Maasallah yazayim bir tane... ben 52 okudum hafta sayisi kadar.

    Bu arada bcp projesi bu sene devam etmeyecek galiba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniz.

      haftada 2 kitap okuyorum ben de :)

      Sil
  4. Maşallah ne çok ve farklı okumuşsun tebrik ederimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzman amatör.

      farklı türleri seviyorum yaa :)

      Sil
  5. Değişik türler okumayı seviyorum.... Bu yılda okumalı geçsin 🪷🥳☺️

    YanıtlaSil
  6. Gizli Bahçe'yi yıllar önce okumuştum, Ravel'i yeni okudum, bir de Uyanış'ı okuyacaktım unutmuşum hatırladım iyi oldu:) Keyifli okumalar, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      ravel i senden görmüştüm zaten :)

      Sil
  7. yıllar önce umberto eco çok kafamı karıştırmıştı

    YanıtlaSil
  8. Turgut Özakman'ın Senaryo Yazma Tekniği kitabını ben de okumak istiyorum. Benim geçen yılım kitaplar açısından çok verimsizdi maalesef, hiç bu kadar az okuduğum yıl olmamıştı, bu sene öyle olmamasını diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evde yazar.

      çok iyi kitap o yaaa :) hadi okursun işallah :)

      Sil
  9. Tebrik ederim, harikasın Deep abla <3 Dilerim bu yıl da çok verimli ve güzel bir yıl olur hepimiz için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük kara balık.

      eveey hepimiz içiin :)

      Sil
  10. Çok iyi performans. Ben bu yıl battım. Son yılların en kötü okumasını yaptım resmen.

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar.
    Bu kadar kitabı okuyup bitirmiş olmanızdan dolayı sizi tebrik ederim. Ben bu konuda kendimden hiç bahsedemem.
    İnşAllah 2023 yılında da aynı performansı gösterir ve daha çok kitap okursunuz.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. recep altun.

      kitaplar en büyük tutkum :)

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. geçmiş bahar mimozası.

      100 olmalıydı :)

      Sil
  13. Süper olmuş, creme de la creme :))

    YanıtlaSil
  14. Kitap sayısı çok iyi, maşallah diyorum sana. :)

    YanıtlaSil
  15. ilkay.

    gizli bahçe gözdem benim :)

    YanıtlaSil
  16. müfred.

    tabisi haklısın :)

    YanıtlaSil
  17. Yanıtlar
    1. diary of meri.
      en büyük tutkum kitaplar :)

      Sil