5 Nisan 2024 Cuma

GÜNEYDOĞU ASYA DİZİLERİ 2

 


KASİH BERBİSİK

Remy İshak, Nurul Aini

2014 yılı Pakistan aşk, dram dizisi. 13 bölüm, bölümler kısa.

İmran Malezyalı bir mimar ve Singapur’da çalışıyor. Evli ama eşi Nora’nın çocuğu olmuyor. İmran, Bali’ye iş için gidiyor ve orda Sulastri’ye aşık oluyor ve onunla da evleniyor. Çocukları oluyor. Ama İmran, her iki eşine de gerçeği anlatmıyor. Singapur ve Bali arasında gidip geliyor, işi ve evleri için. Arada bir de Malezya’daki annesini ziyarete gidiyor.

İmran, trafik kazası geçirir ve hafızası geçici olarak kaybolur ve iki eşini de hatırlamaz. Bundan sonra dramlar birbirini kovalar. Tam bir aile, evlilik, sevgi, aşk dramı. Not:3/4





JAAN E JAHAN

Ayeza Khan

2023 Pakistan aşk, evlilik, romantik dram serisi. 24 bölüm, bölümler 45 dakikayı geçmiyor. Başrollerde ülkenin çok sevilen oyuncularından Ayezha Khan ve Hamza Ali Abbasi.

Shahram babası, üvey annesi, üvey erkek kardeşleri ile bir çiftlikte yaşar. Çalışkan ve dürüsttür. Üvey erkek kardeşleri ise tembeldirler. Babası ölünce Shahram sarsılır. Mahnoor ise yoksullardandır, işçi kızıdır ama becerikli ve hakseverdir. Bu ikili tanışırlar, aşk onları bekler. Ancak elbette aşk ve para varsa nefret ve intikam da vardır. Bu konuları sevenler için ideal. Not:3/4





HİLANG KASİH Dİ SARAJEVO

Amelia Henderson, Nurul Aini

2019 yılı Singapur aşk, dram, aile, savaş dizisi. 13 bölüm, bölümler 45 dakika. Başrolde eski Prens eşi Malezya-İngiliz melezi Amelia Henderson.

Singapurlu ressam Rahman, Bosna’ya gider, Bosnalı kız Zana’ya aşık olur, evlenirler, Balkan savaşı çıkınca birbirlerini kaybederler. Rahman ülkesine döner evlenir. Uzun yıllar geçer, Rahman tekrar Bosna’ya döner. Rahman da Zana da evlenmiştir. Duygusal dramlardan. İzlemesi keyifli. Not:3/4

40 yorum:

  1. Yeşilçam tarzı melodramlar diyorsun yani deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük kara balık.

      eveeey ama malezya pakistan filipinler singapur dizilerinde hep bir tatlılık var dram bile olsa bir de çok masumlar var yaa aynı bizim eski yeşilçam filmleri gibi sahiden de :) yeni dizilerimiz gibi değil tabii :) bizim yerli diziler bu diziler yanında şeytan gibi kalıyor :)

      Sil
  2. Gelimemis ya da gelişmekte olan ülkelerde sinema ya da dizi konuları çoğunlukla insan ilişkileri..toplumdan çıkılamıyor, kurgu pek olmuyor gibi sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tosbağa günlüğü.

      evet olabiler genelde evlilik aşk dramları ancak bu malezya, pakistan singapur filipinler dizileri bizim yerli dizilerden daha masum temiz :)

      Sil
  3. Biraz sıkıcı görünüyorlar, sonuncu biraz daha iyi gibi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu özkan.

      ya bunların dramları bile bana çok şirin geliyor. hiç sıkılmıyorum :)

      Sil
  4. İmran boyun posun devrilsin. Diziyi izlemeden sinir oldum. İnşallah 3. bir kadına da aşık olmaz fırsat bu fırsat...
    2. dizi de aslında Türk dizilerine benziyor ama avantajı daha kısa olmasıymış. İki saat bir dizi için çok uzun bence.
    En çok ilgimi çeken son dizi oldu, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilkay.

      hadsiz imran :) eveey yerli diziler uzun bunlar kısa :) hayat kısa yerli diziler uzun :)

      Sil
  5. Sana gerçek bir Asya hikayesi. :)

    https://ifa.org.tr/ifa-bulten/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      oleeeey sahiden de bunlar filmler ve diziler nedeniyle artık çok yakınlık sempati duyduğum ülkeler, ifa daki, gıda eğitim sağlık teknoloji gibi konularda bağış yaparım artık, reklamını da yaparım, hoş bir şeymiş, saool :)

      Sil
    2. Hayra vesile olan hayrı işlemiş gibidir, buyurmuş Rasulullah efendimiz. Hayırlısı... :)

      Sil
    3. müfred.

      oleeeey :)

      Sil
  6. Diziler güzel görünüyor. Günümüz dizilerinden daha masun ve doğal sanırım. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peliş.

      yerli dizilerimizden daha masumlar ivit :)

      Sil
    2. Bizim diziler artık fena diyorum. Yetişmek ne mümkün entrikalara. 😊

      Sil
    3. peliş.

      hımmm pikuuu :)

      Sil
  7. Sevemedim bunları ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynep c.

      eveet hıhıms tahmin ederim zateen :)

      Sil
  8. Merhabalar.
    Diziler bana göre değil. Şu anda ülke kanallarında gösterimde olan hiçbir diziyi seyretmem. Ömrü hayatımda "Bizimkiler, Ekmek Teknesi, Yaprak Dökümü ve Fatma Gül'ün Suçu Ne?" dizilerinden başka dizi de seyretmedim.

    Tanıtımını yaptığınız Güneydoğu Asya ülkelerinin dizilerinin özetlerini okudum. Bu ülkelerin yaşam tarzları, sanatları ve kültürleri hakkında bilgi edinmek açısından dizileri izlemenin yararlı olacağını da söyleyebilirim.

    Emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ra55.

      evet değişik kültürleri izlemek keyifli oluyor :)

      Sil
  9. Farklı lezzetler. Teşekkürleeer Deep 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldız.

      eveeey farklılık hoş oluyol :)

      Sil
  10. İkinci fotoğraftaki adamın elbisesi güzelmiş. Yağız da bir delikanlı halbuki. :) Bir an garipsedim ama kültürlerinde var tabi... Kasik Berbisik gibi konusu olan filmlerin erkeklerine şaşarım ben. İki evlilik birden yürütmeyi nasıl başarabiliyorlar? Bir de gelirleri çok iyi sanırım. :)) Üç film içinden en çok bu ilgimi çekti. Emeğine sağlık deep 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. foto hasta siempre.

      malezya pakistan müslüman dizileri sevimli geliyor bana nedense :)

      Sil
  11. ben hint filmlerini sevdim khan sayesinde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavianne.

      hint filmleri keyifli, dizileri ise çok uzun :)

      Sil
  12. nasıl aynı anda iki kez aşık olabiliyolar mümkün değil sinir oldum izlemeden konularına :D ayrıca bilmiyorum ama hindistanda birden fazla resmi nikaha izin mi var nasıl oluyo o öyle aman yarabbim çok saçma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      hindistanı bilmiyorum ama malezya dizilerinde rastladığım konulardan biri bu :)

      Sil
    2. ay isimler hintçe gibi olunca karıştırmışım pakistan yazmışsın görmedim :D

      Sil
    3. sessiz gemi.

      ay hindistan pakistan karışır tabiii :)

      Sil
  13. Ben bunlara izlerken gülesim geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dada.

      ivit çünkü çok şirinler işte :)

      Sil
  14. Hiç izleyemiyorum bu tarz dizileri ya:/

    YanıtlaSil
  15. Sevip sevmeyeceğimi hiç kestiremiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      bir tane kısa pakistan dizisi izlemeyi dene :)

      Sil
  16. Güneydoğu Asya dizisi izlememiştim. Bir bakayım Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nurgül k.

      malezya pakistan endonezya dizilerini çok sevdiim :)

      Sil
  17. Hint dizilerinin uzun bölümlerinden sonra bu dizilerin bölümleri pek bi minnoş geldi şimdii. Ama konularından pek emin olamadım o kadar minnoş değiller sanki :D Farklı bir kültürü tanımak için dizilerini, filmlerini izlemeyi çok severim. Aklımda bulunsun bu liste :) Teşekkürler Deep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buffiy.

      malezya pakistan endonezya dizileri şirin ve çok değişik geliyor banaa :)

      Sil