3 Nisan 2024 Çarşamba

KYK

 



KYK yurduna yerleştim ama yurt çok eskiydi. Uzaydaydı yurt.

Binadan çıkıp nasıl okula gideceğim diye düşündüm. Ya uzayda nefes alamazsam. Uykumda direk olarak yurtta uyandığım için oraya nasıl geldim bilemiyorum.

Kapılar otomatik açılıyor, bilekliğimde çip var. Odamda ahşap eski bir dolap var.

Baktım dışarda hızlı tren rayları gibi döşenmiş oto yollar var. Otomobiller hızlı tren raylarındalar yani. Fiyuvv diye gidiyorlar. Yerden yüksekte, havaray gibi. Dolapla uğraşıyordum. Sıkıldım.

Yatakta dizi izledim. Uyumak için laptopu kapattım. Oda arkadaşım Masal bir anda yatağının içinde oturdu. Uyandı sandım ben. Konuştu çünkü benimle.

Yanında su var mı, çok susadım dedi. Yanda su duruyordu. Pet şişe.

Var demeye kalmadan şişeyi gördü. Yataktan uçar gibi fırlayıp şişeyi kaptı ve kafasına dikti.

Ben de az içebilir miyim diyordum tam da ama beni duymayınca neyse sen iç bana verirsin dedim.

Daha cümlem bitmeden şişeyi üzerime attı ve aynı hızla geri dönüp uyudu.

Şişeyi az daha aşağı doğru atsa kafama çarpacaktı.

Şok içinde uyandım o anda.

47 yorum:

  1. Dizi bölümü gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilkay.

      eveet, uyanınca en iyisi dedim bari black widow filan olayım çünkü her yer tehlikeli :)

      Sil
  2. Bir hikaye serisi gibi deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      evet yaa benim rüyalarda episodlar var, devam eden rüyalar :)

      Sil
  3. Uzayda bir KYK mı, müthiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      de mi yaa, rüya gücü :)

      Sil
  4. Şimdilik sadece rüya olabilir ama bence geleceği görmüşsün Deep:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. klio.

      yapay zeka, klon, asteroidlerde koloniler, evet geleceğimiz parlak dünya yuvarlak :)

      Sil
  5. Uzayda KYK :)) Oda arkadaşın uyur gezermiş sanki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. manxcat.

      rüyamda bile yaniii uyurgezer görüyoruum :)

      Sil
  6. Doğrusu bir an KYK nedir diye düşündüm. Oysa Kredi Yurtlar Kurumu'nun Çemberlitaş Yükseköğretim Yurdunda 8 kişilik bir odada 4 yıl kalmıştım. 1964-68 yılları arası idi. Çok eski sayılır. Madeni bir komodin ve bir dolabımız vardı yalnızca. Tuvalet, banyo, kantin kuyrukları olurdu.
    Uzaydaki iki kişilik yurda imrendim. (!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      ay yaa banyo kuyruğu tıvalet kuyruğu fena imiş. :) yaşasın uzay yurtlarııı :)

      Sil
  7. Rüyanda yakın gelecekten izler var sanki Deep😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldız.

      eveet geleceğimiz yıldızlardaaa :)

      Sil
  8. Sevgili deeptone, rüya yorumlamayı pek bilmem ama ilginç geldiğini söyleyebilirim. Bilim kurgu film gibi...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlı toaç.

      bunun yorumuuu hımmm uzaya gitmek istiyoruum :)

      Sil
  9. Maceralı rüyalarından biri daha. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu özkan.

      evet yaaa aksiyon fantastik gece hayatıım :)

      Sil
  10. Merhabalar.
    Dikkat ettiyseniz tüm rüyalarımız aslında uzay boşluğunda tecelli eder. Biz bu rüya mekanını kimi zaman uzay içinde uzay olarak tıpkı sizin KYK yurdu rüyanız gibi görürüz, çoğu zaman içinde ise rüyalarımızı sadece tek katmanlı bir uzay boşluğunda görürüz.

    Siz de herhalde çok rüya görenlerdensiniz. Ama asla benim rahmetli babamın rüya görme rekorunu kimse kıramaz. Her gün renkli, Türkçe sinemaskop rüya görür, bazen de aynı gecede iki ve en fazla üç rüya görür. Ama her gün en azından bir rüyası vardır. Benim kızım da aynen dedesine çekmiş ve her gün rüya görüyor, hem de birilerine anlatacak kadar çok iyi hatırladığı rüyalar. Ben asla öyle değilim. Çok seyrek rüya görürüm ve çoğunu da hatırlayamam. Neden derin uykuda gördüğünüz rüyayı hatırlayamazsınız? En iyi hatırladığınız rüya, uyanma saatinize yakın bir zaman aralığı içinde gördüğünüz rüyadır.

    Rüyayı güzel görüyor ve yazacak kadar da iyi hatırlıyorsunuz. Peki siz bu gördüğünüz rüyanızı nasıl yorumlarsınız? Ya da rüyalarınızı yorumlayacak bir yorumcunuz var mı? Şimdi biz nereden bulalım Hz. Yusuf gibi bir peygamberi öyle değil mi? Rüyaları yorumlarken, rüyaları önce iki ana sınıfta ele alıyorlar. 1-Rahmani rüyalar, 2-Şeytani rüyalar, diye. Sizce bu sınıflandırma doğru olabilir mi? Yoksa, bu sınıflandırma sadece Müslümanlara has bir sınıflandırma mı?
    Rüyayı gören "ben bir rüya gördüm" der, dinleyen "hayırdır inşAllah" der, anlatan da tekrar "hayrın karşı gelsin" der.
    Ben de size hayırdır inşAllah diyor ve burada bırakıyorum.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorularıma hala bir yanıt vermediniz!

      Sil
    2. ra55.

      herkes yorum yapınca, bütün yorumlar bitince yanıt veriyordum ben yorumlara :) peki şimdi vereyim :) herhalde her akşam görüyorum. uyanınca not alıyorum. yazılacak çok rüyam var daha :) iyiymiş babanız ve kızınız rüya konusunda. rüyalarımı şimdiye dek hiç yorumlamadım. sadece rüya görmekten keyif alıyorum yani :) yorumcum yok. nette var galiba yorumcular. sürekli rüya görüyorum ya hangi birini yorumluycam ki. bana bütün rüyalarım neşeli keyifli geliyor, mutlu oluyorum. gerilimli rüyaları bile seviyorum. bilemiyorum. belki de dünya işleri ile çok ilgili olanlar öyle maddesel veya şeytani rüyalar görüyordur da daha çok rüh dünyası ile ilgili olanlar da rahmani görüyordur. bütün rüyalarımızın yorumlanabileceği bir veri tabanı olsa iyi olur tabiki. gündelik yaşamda ilgi o günlerde ilgi duyduğumuz konularda görüyoruzdur sanıyorum. sürekli hayvan belgeselleri izleyenler herhalde vahşi hayvanları, borsa banka ile ilgilenenler parasal hayaller görüyordur. bende sanıyorum öncelikle hayal kurmayı sevdiğim için, yani kurgu hayaller hep, gerçekleşmeyecek hayaller, o nedenle görüyorumdur bir de çok kitap okuduğum için olabilir, belki müzikler filmler de olabilir etkili. gördüğüm rüyalardan hiç etkilenmiyorum. mutlu oluyorum. teşekkür ederiiim :) o zamansaa, hayrınız karşı gelsiiin :)

      Sil
    3. Merhabalar deeptone.
      Yorumları cevaplamada size acele ettirmişim. Ben bu durumu bilmiyordum. Cevab-i yorumunuz için çok teşekkür ederim. Demek ki, siz de çok rüya görenlerdensiniz. Rüyaları asla yorumlamam, gördüğümle yetinirim. Zaten yeteri ve hatırlayacak kadar pek rüya görmüyorum.
      Hayırlar karşı gelir inşAllah.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
    4. ra55.

      herkes yorum yapmayı bitirince başlıyom evet cevap vermeye. rüya evet çok çok :) ben de yorumlamıyorum. ayy unutmam ben gördüğüm anda not alırım sonra unuturum. teşekkür ederiiim :)

      Sil
  11. Hayırdır inşallah:)

    YanıtlaSil
  12. Harika bir bilim kurgu dizisi olur :) Hem çok alakasız hem çok gerçek :)

    YanıtlaSil
  13. Hayırlara vesile olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraneros.

      yazıyom bütün gördüğüm rüyaları bloguma. aksiyonlu fantastik hepsi :)

      Sil
  14. Bunu Elon Musk’a yaz Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      süper fikir. elon musk uzayda kyk kuuur :)

      Sil
  15. uyku sersemi olur böyle şeyler:))

    YanıtlaSil
  16. havaray çıktığında hala KYK mız olacak mıymış?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tosbağa günlüğü.

      eveet onlar demirbaş :)

      Sil
  17. Uzayda olan bir kyk yurdu fena olmazdı bence. 😊

    YanıtlaSil
  18. Bilmem kaç yüzyıl sonra uzaya yerleşeceğiz ve pet şişeler varlığını devam ettirecek. Plastiğin yada petrolün gücü mü desem? Ne desem bilemedim. Güzel rüyaydı deep bende görebilsem keşke. Film gibi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. foto hasta siempre.

      görüyorsundur yaa unutuyorsundur :)

      Sil
  19. uzayda kyk bilemedim risk almak denir buna :D orada da asansörler bozulursa yaptırmak için dünyaya yazı gönder cevap bekle bürokrasi falan amaan uzun iş bir de ısıtma su arızaları gibi oksijen ve basınç sorunları olursa yandık :D ama uzayda bir üniversite ve yurt ortamı başarılı olursa hoş olur tabi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      oyy zor diyorsun yani :) tabldot güzel olursa iyi olur :)

      Sil
  20. KYK'nin girmediği bir uzay kalmıştı :)
    Seviyorum böyle yazılarını deep *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. my real.

      rüyalarım böyle renkli ve aksiyonlu işte :)

      Sil
  21. Okuduklarının ve izlediklerinin açığa çıkması olarak yorumladım Deepcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      eveet bence de öyle haklısın :)

      Sil