8 Mayıs 2021 Cumartesi

ALL ABOUT HISTORY VE HEYGIRL

 



ALL ABOUT HISTORY

Oldukça iddialı ve dolu bir tarih dergisi. Ana konu Tutankamon’un Laneti. Firavunun mezarının ve hazinelerinin bulunma sürecinde insanların başlarına gelenleri anlatıyor.Neyse ki sonunda 1920’lerde bir bilim adamı açığa çıkarıyor, eşyalar ve hazineler de gerçekten hayret verici.

Bunun yanında, komünizmin tarihi, Che, Kremlin, 19 Mayıs 1919, Çin Üç Krallık Dönemi, İstanbul’un Fethi, Hitler’in roket merakı, feodal Japonya, Jan Dark, gizemli Machu Pıcchu, Pilgrimler, Marco Polo, Cicero, Birinci Dünya Savaşının nedenleri, Waterloo Savaşı gibi birbirinden ilginç konular yer alıyor Mayıs sayısında. Tarih severler için doyurucu.


HEYGIRL

Heygirl, her zamanki gibi eğlenceli, enerjik ve Mayıs ayına yakışan konularla bizimle. Kozmetik ürünleri, Jorge Blanco, Love and Monsters ve Dylan O’Brien, Taylor Selena dostluğu, Billie Ellish’in saçları, anime filmler, Anya Taylor-Joy, anneler ve kızları, Justin Bieber’in son albümü, yeni şarkıcılardan Alara Eriç, High School Musical, Demi Lovato gibi konularla dinamik ve genç yine.

Ayrıca, her zamanki gibi, çıkartmalar, posterler, defter hediyesi de var.

31 yorum:

  1. Teşekkür ederiz Deep. Hayırlı kandiller 🙂🌺🤚

    YanıtlaSil
  2. heygirl halen var mı? Ben onu bizim gençlik yıllarında var zannediyordum:-)

    YanıtlaSil
  3. Ben de valla.Hey Gırl'ün hala yayınlandığına şaşırdım. Hey gidi gençlik hey.

    YanıtlaSil
  4. All about history ilgilisi için cidden güzel bir dergi gibi görünüyor. Heygirlün hala olması benim için de cidden şaşırtıcı doğrusu benim ortaokul lise yıllarımda vardı yanlış hatırlamıyorsam hey gidi gençliğimiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seymsomething.

      eveeey 33 yıl önce yayınlanmaya başlamış :)

      Sil
  5. Heygirl almazdım ben pek. Trendy salsa falan vardı onlar daha güzeldi :) bizim bir fan ekibimiz vardı. Röportaj çıkacak diye toplanır hepimiz aynı zaman alırdık. O dergileri hala saklarım. Sahi, hala kaldı mı dergi olayı ya ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. andromeda.

      ne güzel anılar, dergiler var tabii :)

      Sil
  6. Güzel tanıtım olmuş yine, okunur özellikle de all about history.

    YanıtlaSil
  7. ah hey girl'ü ne severdim, ilk sayısını babam almıştı bana, bir sürü hediye vermişlerdi, özledimm:)

    YanıtlaSil
  8. All About History çok ilgimi çekti.
    Heygirl'e bayılıyorum, geçen seneye kadar sıkı takipçisiydim ama bu sene alıp okuyamadım pek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berra.

      pandemi bozdu alışkanlıklarımızı :)

      Sil
  9. Hey Girl hâlâ yayında mı? Ben gençken de vardı:)

    YanıtlaSil
  10. Tarik konulu dergi tam benlikmiş. :)

    YanıtlaSil
  11. Hey Girl'ü 12 13 yaşlarımda hiç kaçırmıyordum şimdi pek ilgimi çekmiyor ama bu aralar tarihe takmış biri olarak ilk önerdiğine bakacağım mutlaka, teşekkürler=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kedi mırıltısı.

      tarih dergisi çok iyi :)

      Sil
  12. benim gençlik dergimdi heygirl, hala çıktığını bile bilmiyordum. gözümde canlandı koskoca mazi :))

    YanıtlaSil
  13. HEYGIRL ilk dergimdi benimmm...hapsırığın gelip hapşıramadığında ışığa bakarsan hapşırırsın gibi kıymetli bir bilgiyi de ondan edinmiştim ah ey gidi günlerrr

    YanıtlaSil
  14. ilkay.

    tarihten sıkılırım ben de ama valla ne ilginç ve renkli konular :)

    YanıtlaSil
  15. Tarih dergisi iyiymiş ama pek dergi okuma alışkanlığım yok. Bizim zamanımızda Hey dergisi popülerdi, müzik gruplarından falan bahsederdi. Ama o zaman sen daha doğmamıştın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaystros tyrha.

      çok iyi bu tarih dergisi :) hey dergisi evet yerli müzikte bir efsane imiş :)

      Sil