9 Mayıs 2021 Pazar

MALEZYA DİZİLERİ


 

PATAHNYA SEBELAH SAYAP

Dizinin adı Malay ve Tamil dillerinde Kırık Kanat anlamına geliyor.

Bir dram dizisi. Alisha ile Amzar, arkadaş ve ileride evlenecekler. Alisha, Amzar’a okulunda, derslerinde yardım ediyor ve Amzar sonunda bir hukukçu oluyor. Bir gece ikisi arabada iken Amzar yağmurda bir kaza yapıyor, bir kızı öldürüyor, Alisha durumu anlamıyor ve Amzar olay yerinden arabası ile uzaklaşıyor. Bir süre sonra Alisha, anlıyor o kazada bir kızın öldüğünü, polis de saptıyor ve araba Alisha’nın olduğu için Alisha hapse giriyor, Amzar ise sessiz kalıyor, kızı kurtarmıyor.

İki yıl sonra Alisha hapisten çıkıyor. Khuzairi ise kazada ölen kızın eşidir ve bu kazayı yapanı bulmak için araştırma yapmaktadır. Romantizm, dram, aşk, bir arada. Not:3/4




RİNDU AWAK %200

Seni Yüzde 200 Özlüyorum anlamına gelen bu dizi bir aşk, dram, komedi dizisi.

Mel, okumak için A.B.D.’ye gider, döner, neşeli, keyifli bir genç kızdır. A.B.D.’de bir de sevgilisi olmuştur ama memlekete döndüklerinde Mel’den ayrılır. Bu arada ailesi Mel için uygun bir eş bulmuştur. Bir pilot olan Zill. Zill ve Mel tanışır, Zill aileler uygun gördüğü için evliliği kabul eder, Mel ise eski sevgilisinden intikam almak için kabul eder, evlenirler. Zill uygun bir eş olarak davranır ama Mel henüz evlenmeye hazır olmadan evlenmiştir. Zill’e ve ailelere karşı iyi davranmaz, delidoludur.

Başrolde, Titian Cinta’dan tanıdığımız Zul Ariffin. Eğlenceli, komik bir romantik dizi. İki bölümü de İstanbul’da geçiyor. Not:4/4




JANGAN BENCİ CİNTAKU

Dizinin adı, Aşkımdan Nefret Etme, anlamına geliyor.

Keyifli bir aşk, evlilik, dram, komedi dizisi.

Shah ve Fika evlenirler. Fika, Avustralya’ya üniversiteye gider, beş yıl için. Shah bu arada Hüsna adlı başka bir kadınla da görüşmeye başlar. Fika ülkeye döner, Shah’ın başka biriyle görüştüğünü görür. Aslında Shah’ı sevmektedir. Hüsna ise Shah’ın Fika’dan boşanmasını bekler. Shah, arada kalır. Fika, Shah’ın üstüne gitmez, serbest bırakır, Hüsna ise baskı yapar. Bu üçlü, arkadaşları, aileleri, bazıları Fika’yı bazıları ise Hüsna’yı uygun bulur Shah için. Malezya’da iki eş de uygun görülebilmektedir.

Sürükleyici, merak ettiren dizi. Not:4/4

23 yorum:

  1. Malezya dizilerinin etrafında döndüğü konular kadar renklendirmeleri, çekim teknikleri falan da benziyor sanırım ya da ben yersiz bir genelleme yapıyorumdur :) Birkaç tanesinin dışında renkler genelde mat mavi, kahve ya da krem rengi efektler atılmış gibi :)) Farklı bir havaları var, her yaşa daha çok uygunlar, bazılarını izlemesi ayrı keyifli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beş senede devrialem.

      bana da genelde mavi gibi geliyor. valla temiz diziler, argo yok, yetişkin şeyler yok, masumlar, dramları bile masum hafif :)

      Sil
  2. Hiç Malezya dizisi/filmi izlemedim. Güzel görünüyorlar. Tanıtım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet.

      malezya, endonezya, pakistan filmleri dizileri pek hoş yaa :)

      Sil
  3. Hiç Malezya dizisi izlemedim. Konular güzelmiş, teşekkürler Deep 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldız.

      malezya endonezya pakistan pek tatlılar :)

      Sil
  4. hiç denemedim ama bakayım bir, ilginçmiş:)

    YanıtlaSil
  5. Bizim dizilerden fırsat kalmıyor:)

    YanıtlaSil
  6. Kore dizilerinden sıra gelirse başlamak isterim. :)

    YanıtlaSil
  7. Malezya dizileri başlığını görünce bir şaşırdım :) Daha önce hiç görmemiştim. Değişik olabilir aslında, bakmak gerek.

    YanıtlaSil
  8. yeni trend mi, Kore ve Tay'dan sonra oooo akın var akın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      malezya endonezya pakistan, ben çıkardım bu akımı ama pakistan akımı var zaten :)

      Sil
  9. ilkay.

    malezyalılar şekerlik :)

    YanıtlaSil
  10. Ben bir bakayım bunlara. Listeme ekleyeyim. Fırsat bulunca izlerim. ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurix.

      malezya endonezya pakistan dizilerini çok seviyorum :)

      Sil
  11. Amzar ne kadar hainmiş, kazayı yapmasına rağmen Alisha'nın hapse girmesine göz yummuş.
    Son filmde de Shah hem Fika'yı hem de Hüsna'yı kendine eş olarak alsın. Mutlu son:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaystros tyrha.

      amzar sorma evet çok kötü biri :) ah evet ama olamıyor işte ama yine de mutlu son :)

      Sil
  12. Daha önce hiç Malezya dizisi izlememiştim hemen ekliyorum listeme mutalaka bakacağım çok teşekkürler öneriler için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buffiy.

      malezya, endonezya, pakistan dizilerini ve filmlerini öğütlerim, çok keyifli oluyorlar :)

      Sil