8 Kasım 2022 Salı

ONAY


 



-Masal Hanım koltuk tanımlamanızı gerçekleştirdim. Sistem mail göndermemizi onaylamaması sebebiyle gönderim gerçekleştiremiyorum. Mail bilgileriniz için Fun Hava Yolları ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Size yardımcı olmamı istediğiniz farklı bir konu var mıdır?

-Ne dediğinizi tercüme edebilir misiniz nütfen? Rezervasyon numaramı mı vereceksiniz?

-FSNTR2 size ait rezervasyon numaranız. Size yardımcı olmamı istediğiniz farklı bir konu var mıdır?

-Teşekkürler. Zaten yardımcı olmuyorsunuz. Şöyle demeniz lazım. Size nasıl yardımcı olamayabilirim?

-Doğrudur. Size nasıl yardımcı olabilirim?

-Yani şimdi anlamadım. Rezervasyonum var, koltuk nosu için ekstra mı ödeyeceğim?

-Hayır herhangi bir ücret ödemesi gerçekleşmeyecek.

-Yani ben pencere kenarı istiyorum. Koltukum pencere midir?

-Doğrudur. Cam kenarı 1A koltuk tanımlanamanızı gerçekleştirdim. Onaylıyor musunuz?

-Ney durun, bir saniye siz otomatik ses misiniz, insan sesi mi?

-Masal Hanım, isteklerinizi anlayamadım.

-Ben de söylediklerinizi anlayamıyorum. Mail gönderebilir misiniz?

-Sistem mail göndermemizi onaylamaması sebebiyle gönderim gerçekleştiremiyorum.

-Ya ama çok karmaşık konuşuyorsunuz. GORA filminde çekirdek yiyerek izleyenler geldi aklıma.

-Affedersiniz Masal Hanım. Sizin adınıza bir rezervasyona ulaşım sağladım. Tek yolcu var ve ödeme işlemi yok.

-Ney? Doğru mudur?

-Masal Hanım. Onu ben soracağım, siz değil?

-Biletçi Hanım. Bu gece uçabilecek miyim? Doğru değil midir?

-Masal Hanım. Doğrudur. Uçabileceksiniz.

-Doğru değildir demeniz lazımdı.

-Masal Hanım. Sizi müşteri temsilcimize aktarıyorum.

-Ay teşekkür ederim. Ne kadar da yardımcı olamadınız? Doğru mudur?

-Doğru değildir.

63 yorum:

  1. bu nedir ya:) Benim operatörlerle diyaloğuma ne kadar da benziyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap cumhuriyetim.

      işte böyle konuşuyorlar yaa banka uçak filan çalışanları :)

      Sil
  2. müfred.

    vallahi yaa bu tür hizmetleri verenler kendi prosedürleri gereği böyle konuşmak durumunda kalıorlar da anlamak zor :)

    YanıtlaSil
  3. Gülümsedim; güzeldi. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Bazen sokakta yüksek sesle telefonda konuşanlara tanık oluyorum. Sinirler tavan yapmış ses yükselmiş oluyor. Karşısındaki bir bankanın müşteri hizmetleri elemanı belli ki... Hayatı kolaylaştırdıkları doğrudur ama çıldırttıkları da az değildir hani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      ya bizim ülkede evet sokakta bağıra bağıra telefonla konuşuyorlar bu bana tuhaf geliyor :)

      Sil
  5. çarşambadan çarşambaya evde çeviri işim var yoğun, yorumlara cevap vermeyi, blog okumayı haftaya yapacağım sevgili arkadaşlarıım :)

    YanıtlaSil
  6. Ahahah bu benzeri konuşmalar sürekli yaşanıyor aslında hayatta. :D

    YanıtlaSil
  7. :))))) hahhaa çok hoştu :))))

    YanıtlaSil
  8. Senin mi başına geldi Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      banka, hastane randevusu, turkcell gibi hep böyle konuşuyorlar yaa :)

      Sil
  9. ah bu aralara digitürk ve vodafone nedeniyle bu şekil dialoglar yaşamak zorunda kaldım delirmeme az kaldı yeminlen..Nefret ediyorum callcenter olayından adam gibi çözümodaklı muhatap bulamamaktan....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babaannemin takvimciği.

      ya valla sahiden de deli ediyolar insanı :)

      Sil
  10. Aaahahaah çok iyiymiş. Gıcık oluyorum otomatik seslere :)

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar tatlı olsa da yaşamak sinir bozucu olur :)

    YanıtlaSil
  12. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    YanıtlaSil
  13. Çok eğlenceli bir yazı olmuş. Bir o kadar da hayatın içinden. :)

    YanıtlaSil
  14. Resmen laf cambazlığı yapıyorlar ama bazen :)

    YanıtlaSil
  15. Karşılıklı anlaşmama olayı.
    Okumak keyifli de yaşamak keyif vermez.

    YanıtlaSil
  16. Ben şincik ne okudum🤔 hiç anlamadım🙈😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerdesin Deeep kaç gün olmuş🤔😕

      Sil
    2. su.

      hehe işte zaten onu diyorum, anlaşılmıyor ki :) heey üstte yorumlarda yazdıydım geçen hafta salı akşamı :)

      Sil
  17. her operatörle biten ve asla anlaşılamadığı gayet net anlaşılan konuşmalardan biri, dün buna benzer bir muhabbete canlı tanık oldum :D insanlar çok güzel anlatamadıkları için hiçbir şey anlamıyorlar :D

    YanıtlaSil
  18. Benzerleri yaşanıyor:)) eline sağlık Deepcim:)

    YanıtlaSil
  19. ay okurken o anı yaşadım. Hiç sevmediğim işler.. Otomatik olarak bir sinir yükleniyor insana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dear monarosa.

      vallahi yaa insan hastane randevusu bile almak istemiyor telden :)

      Sil
  20. Yapay zeka işin içine girdi böyle oldu. Masal Hanım da sapıttı ne konuşacağını...

    YanıtlaSil
  21. Yaaa müşteri hizmetlerine bağlanana kadar birkaç yaş yaşlanıyor insan.

    YanıtlaSil
  22. -Herkes benzeri bir konuşma yaşamıştır? Doğru değil midir?
    -Doğru değildir. Bir bunun için çok küçük bir sayıdır çok küçük :'))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beş senede devrialem.

      hihi çok şeker söyledin sen :)

      Sil
  23. Yavaşça telefonu masaya bırakıp kaçma prosedürünü uygulamak gereken durumlar :)

    YanıtlaSil
  24. Merhaba, bir haftadır yazılarınızı görmüyorum, uzun bir süre değil belki ama siz bu kadar ara vermezdiniz merak ettim? Her şey yolundadır umarım, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      teşekkür ederiim. evet ara vermem doğru, baksana üstte yorumlarda geçen hafta salı akşamı yorum yapıp haber vermiştimdi, bir hafta yoğun çevirim var diye, çarşambadan çarşambaya, merak etmesin kimse diye. ilgin için çok teşekkür ederim kiii :)

      Sil
  25. Yanıtlar
    1. hayat erkeği.

      türkcell, bankalar, telekom, uçak şirketleri gibi hizmet sağlayıcılarla yaptığımız konuşmaları alaya aldım işte eveet tabisii zateeen anlaşılmasın diye yazdım hihihi :)

      Sil
  26. ahaha doğru değildir çok iyi :D

    YanıtlaSil