2 Ağustos 2022 Salı

İÇ İÇE ÜÇ RÜYA

 




Ya bunlar cıvsıtmış. Anneannem öyle der. Benim rüyalar da bazen cıvsıtıyor.

Bir arkadaşım mafyaya aşık olmuş. Rüyamda diyorum yapma etme ondan sana hayır gelmez. Mafya duymuş bunu. Peşime düştüler. Denizlerden şelalelerden adalardan kaçtım durdum peşimde mafya vardı.

Şelaleden geçerken rüya değişiverdi. Çevre biyolojisi yüksek lisansına başladım. Tam da okulun arkasında bir şelale var, bir de dere var. Çok yeşillikli bir orman içinde. Derenin içinden çamur tabakasından bitkiler bulduk, sonra yıkadık, sonra da bitkileri çöp olacak şeylerden ayıkladık.

Hocamız dedi ki, ikişer tane bitki seçin içlerinden ve birbirleriyle akrabalık durumlarını değerlendirin. İki tane benzer çiçek seçtim. Yapraklarını saydım, biri on tane diğeri 22 tane yaprak, biri açık pembe biri koyu pembe çiçekli. Onların akraba olup olmadıklarını anlamaya çalıştım.

Sonra okula döndüm, yurtta kalıyorum. KYK’da. Ama yabancı bir ülke. Çünkü yurda yakın, ormanın gerisinde, buzlu çok yüksek bir dağ vardı. Yurtta yemek sırasındayım, pasta verecekler. Birden bir haber geldi. Yurdu zombiler basmış. Başka bir bölümde onları kapalı tutuyorlarmış.

Pastayı aldım. Pastanın üzerinde kırmızı bir meyve vardı. Çok pahalıydı pasta, tek bir dilime bütün yemek bursunu kullandım o gün için olan. Yerken, bu meyvenin dağın tepesinden geldiğini söylediler ve zombilere karşı faydalıymış.

Dağın tepesine gezi var dediler. Okul gezisi. Katıldım. Tırmanmak çok zordu. Önce bir tren hattında belli bir mesafeye kadar yayan gidiyorsun. Sonra tren hattı dağın üzerine çıkmaya başlıyor ve merdiven gibi görünüyor. Merdiven gibi tırmanmaya başladık. Yükseldikçe hava soğudu, yer çekimi arttı. Dağ en tepede biraz dışarı ve üzerimize doğru çıkıntı yapıyordu. Merdiven yine de o çıkıntıyı dolanıp yukarı gidiyordu.

Tutuna tutuna devam ettik. Ama çok ağırlaştım, çok yüksek ve soğuktu, ellerim acıdı tutunurken, tırmandım ve çıkıntıyı aştım, yukarı çıktığımda bir düzlük vardı ve güneş geliyordu üzerine ve çimenler vardı biraz karların arasında.

Düzlükte ayağa kalktım ve sonra Hande Yener’i gördüm. Buraya mı gelmiş konsere, dedim ve uyandım.

51 yorum:

  1. Ne yedin ne içtin ne seyrettin de gördün bu rüyayı bilmem ki:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ada denizi.

      ha haa kitaplar filmler diziler filan işte herhalde rüyama giriyorlar :)

      Sil
  2. :))))) Hayır olsun inşallah sevgili Deep :))))

    YanıtlaSil
  3. Kahkahalar attım yazı boyunca :) Mafya tehditleri, tamamı pastaya gömülen KYK'lar ve Hande Yener'li kapanış... Harikasın Deep, senin bu müthiş bilinçaltına hayranım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vulnicure.

      ha haa gece hayatım müthişli :)

      Sil
  4. Hande Yener mi ahahaha :D zombilere noolduuu :D botanikten zombilere ordan dağ tırmanışına iyi valla aksiyon filmlerine senaryo olur bu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      ha haa destan gibi rüyaaa :)

      Sil
  5. Senin rüyalar beni benden alıyor Deep:) Sevgiler…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      beni de benden alıyorlar hehehe :)

      Sil
  6. :) Beynimi bu noktaya kadar açmak için ne yapmamız lazım sayın Deep. Bende istiyorum. Süper ya çok komikti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man.

      hehe bol kitap film dizi vee çok hayal kurunca gece böyle oluyol :)

      Sil
  7. Hayır olsun inşallah deep :)

    YanıtlaSil
  8. Rüyalarını okumak çok keyifli. Mafya ve zombiler uğraştırmış seni. :)) Pasta güzel miydi bari. :))
    Fotoğraftaki çiçek harikaymış. Adı ne?

    YanıtlaSil
  9. Güzeldi Deepcim zevkle okudum:)

    YanıtlaSil
  10. Mafya ile başlayıp Hande Yener ile biten bir rüya da ilk defa duyuyorum, pastalı kısım ve zombilerden konsere uzanan dağa tırmanış Alice in wonderland ile kapışır net, bu nasıl bilinç altıdır, acaba uykunun bizim bilmediğimiz bir evresi mi var? Keyifliydi herşeye rağmen. Başka rüya var mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aytacrafts.

      rüya her akşam görüyorum, yazarım yine :)

      Sil
  11. Acilen pasta alıp yemen lazım deep. Belli ki bir yerde görmüş ama almadan geçmişsin :)) Rüyaların her zaman ki gibi şahane şeyler çıkarmış karşına. Konseri de izleyebilseydin keşke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      bugünlerde tatlı yemiyorum ondandır :) rüyalar evet renkli :) konser eveeet :)

      Sil
  12. Ben de cıvıtmak olarak biliyorum. Cıvsıtmak hangi yörenin acaba:)
    Nasıl bir rüya bu? Mafyalar artık rüyalara da girmeye başladı desene. Bir de rüyanda yükseldikçe ağırlaşıyorsun! Aslında yükseldikçe hafiflemen lâzım ama sanırım zombiler ayağından çekiyor sen farkında olmadan. İlâhi deep, bu kadar detayı nasıl hatırlayabiliyorsun?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaplan diary.

      cıvsıtmak kişisel versiyon olabiler :) hehe sabah hemen not alıyorum rüyaları :)

      Sil
  13. Merhabalar.
    Biri rüyasını anlatmaya başlamadan evvel "ben bugün bir rüya gördüm" der, karşıdaki dinleyici de "hayırdır inşAllah" der, daha sonra rüyayı anlatan da "hayrın karşı gelsin" der ve başlar rüyasını anlatmaya.
    Ben de rüyalarınız için "hayırdır inşAllah" diyorum ve iç içe üç rüyanızı da ilginç bulduğumu söyleyebilirim. Buna rüya zenginliği de diyebiliriz. Ben bir rüyayı bile görmezken, siz üç rüya birden görüyorsunuz. Ne güzel!
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. recep altun.

      ha haa evet yaa her gece bir dolu rüya görüyorum, çoğu kısa kısa :)

      Sil
  14. Senin bu rüyaların bende olsa keşke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş bahar mimozası.

      sanırım gündüz hayalci olunca gece rüyalar renkli oluyol :)

      Sil
  15. Baya aksiyonlu bir rüyaymış😄

    YanıtlaSil
  16. inception tadında :))) sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Sıcaklar bunaltmış seni deep 🤩

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      ah sorma evet, bir de sivrisinekler :)

      Sil
  18. Belki yeni rüya görmüşsündür diye geldim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aytacrafts.

      rüya hep görüyorum, yazarım yine haftaya filan :)

      Sil
  19. Rüyada bile olsa mafyanın peşine düşmesi ürkütücü :)) Korkarım öyle şeylerden :))

    YanıtlaSil
  20. Hande yener detayı ve zombilere koptum ben :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      hihi öyle iştee ha büüleee :)

      Sil
  21. Rüya değil dizi film olmuş bu:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      dizi rüyalarım da var zaten :)

      Sil
  22. müfred.

    cıvıtmak, cozutmak, tozutmak, bizim ailede kullanılıyor. cozutmak tozutmak delirmek gibi :) cıvıtmak da su katıp olayı yumuşatmak gibi :) cıvsıtmak da ananemin cıvıtmak versiyonu işte :) zombi virüsü anneee :)

    YanıtlaSil
  23. ilkay.

    eveeet absürt gece hayatı :)

    YanıtlaSil
  24. Eveet bu yıl tercih yaptım artık :) Hayırlısı olsun bakalım ^^ Bir de özledim ya yorumlasmayi, buraların bıraktığım gibi olması ne hoş. İyi ki varsın Deep abla ya, valla <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük kara balık.

      ayyy oleey tercihler evet hadi hayırlısı bol bol dua edelim sen de iyi ki varsın biriciksin ki :)

      Sil
    2. küçük kara balık.

      hayat güzel :)

      Sil
  25. müfred.

    hımm o zaman bu virüs de bir gün yayılır yani :)

    YanıtlaSil