30 Ağustos 2022 Salı

BEBEKLİK





Şimdi minicik olsaydım Netflix’te Küçük Cadı Akademisi’ni izlerdim, Akko, Lotte, Sucy ile süpürgeye biner cadılık öğrenirdim ama zaten şimdi de aynı tür animeleri, dizileri, filmleri izleyip mangaları okuyorum. Hemen bir sürü oyun yüklerdim bilgisayarıma. Kreşten döndüğümde yani.

Saat 17’ye dek kreşte olurdum, kreşten annem alırdı işten dönerken ya da dedem ailenin özel şoförü olarak beni arabasıyla alıp eve getirirdi. Annem hemen bana omlet yapardı ben cadıları izlerken. Mucize Uğurböceği ile Kara Kedi elbette favorim olurdu.

Çok sessiz, çok kendi halinde, ürkek, çekingen, utangaç idim. Oturduğum yerde saatlerce oyuncaklarımla oynardım kendi kendime, hiç sesim çıkmadan. Her zaman odam oldu, hep odamda idim, oyuncaklarımla, hayallerimle. Çizgi film izlemek dışında tabii. Çok küçük yaşta okumayı yazmayı öğrendim, okula başlamadan Jack London, Agatha Christie okuyordum. Çok çalışkandım. 4 alsam 9 alsam ağlardım. Eve başım önde girerdim. Sürekli anne babamın arasında uyudum yıllarca.

Periler, melekler en sevdiklerimdi, halen de öyle, bu tür oyuncak gördüğümde hemen alırım, oyuncakları halen çok seviyorum ve alıyorum. Lego oyuncaklar örneğin çok gelişti şu anda süper oyuncaklar var veya monte oyuncaklar da çok iyi. Masabaşı oyunları da halen gözdem. Yani aile akrabalar arasında hep çok sevildim. Her yerden hep hediyeler geldi. Belki çocukluğum çok şeker geçtiği için büyümemekte ısrar ediyorum.

Sürekli oyuncaklarla oynamak en hatırladığım. Bebeklerle. Bebeklerle oynamak ve bebekli filmler izlemek tabii. Örneğin, bebeğim şimdi balerin olur, ismi de balerin bebek olur. Bir bebek daha olur o da onun öğrencisi. Ama bunlar bir yandan da kreşteler. Uyku ve yemek saatleri var. Uykudan kalkınca bale öğreniyoruz. Bebeğin ayaklarını açıp döndürürüm. Sınıfa gelince sınıf ayakkabısı giyiyoruz. Evdeki kanepe sınıf oluyor. Televizyon ünitesi de yatak. Köşedeki sehpa yatak odası.

31 yorum:

  1. Ne tatlı bir çocukluk, büyümek istemeyene şaşmamalı:)

    YanıtlaSil
  2. İçindeki çocuğu hala kaybetmediğini yazılarınla öyle belli ediyorsun ki deep. Hayal gücün harika, Seviyoruz seni :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir çocuklukmuş bu böylee:)) İçinde ki çocuğu hiç kaybetmemen dileğiylee deep :)

    YanıtlaSil
  4. Yazdık deep...
    Odanın olmasını kıskandım...

    YanıtlaSil
  5. Okula gitmeden okumayı öğrenmen harika bir şeymiş,mutlu bir çocukluğun olmuş gibi, büyümek benimde hala reddettiğim bir şey. Balerin bebek Ekinin bana söylediği bir şeyi hatırlattı son günlerde en çok güldüğüm cümle :) diyor ki.. Senin hiç balerin tanıdığın var mı? Yani benden başka..
    Barbie bebeklerle oynamayı ben de severdim bir ara, buz pateni yapan sindy almışlardı bir arada, en çok onu severdim hafta sonları buz patenine götürürdü annem roxette listen to you heart çalardı ben düşüp kalkarken buz pistinde.Ve barbilerle hala oynuyoruz biz etrafta teyze benimle oynar mısın diye dolaşıp duran küçük bir canlı olunca mecburen :)

    YanıtlaSil
  6. Halen çocuk ruhlu, tatlı, iyi kalpli canım Deep :) Keşke herkes sen gibi olsa :)

    YanıtlaSil
  7. Şimdiki cadıcılık büyücülük işleri bizim zamandaki gibi güzel değil bence, benim kuzucuklar bakıyor oradan biliyorum biraz :) halbuki gölgelerin gücü adına ben she-ra vardı , Peter Pan'ın peri tozlu Tinkerbell'i. Mucize Uğurböceği güzel ama bak :)

    Benim tek bir bebeğim vardı, ona da gözüm gibi baktım, yeğenlerim bile oynadı onunla:)

    YanıtlaSil
  8. https://akkurttaha.blogspot.com/2022/08/agac-ev-sohbetleri-158.html

    sevgili taha nın yazısısı :)

    YanıtlaSil
  9. https://fairytaleess.blogspot.com/2022/08/nasl-bir-cocuktum-anlarla-anlatm-agac.html

    sevgili ilkay ın yazısısı :)

    YanıtlaSil
  10. https://vaktidem.blogspot.com/2022/08/agac-ev-sohbetleri-158.html

    sevgili vakti dem in yazısısı :)

    YanıtlaSil
  11. https://aytaccraftsveparmakbebekler.blogspot.com/2022/08/agac-ev-sohbetleri-158.html

    sevgili aytacrafts ın yazısısı :)

    YanıtlaSil
  12. https://kaplandiary.blogspot.com/2022/08/agac-ev-sohbetleri-158.html

    sevgili kaplan diary nin yazısısı :)

    YanıtlaSil
  13. http://yuregiminiklimi.blogspot.com/2022/08/agac-ev-sohbetleri-158.html

    sevgili yüreğimin iklimi nin yazısısı :)

    YanıtlaSil
  14. Hala içindeki çocukla yaşayabilmen ne güzel Deep :)

    YanıtlaSil
  15. Onursal eş başkanları cuk oturmuş:)) Bence bu konuyu biraz büyüyünce yaz sen iyisi mi:)))

    YanıtlaSil
  16. Böyle de tatlış çocukluğu olunca insanın heralde ondan büyümek istemez. :)

    YanıtlaSil
  17. Ne tatlı bir çocukluk geçirmişsin deepcim:)

    YanıtlaSil
  18. Narnia'nın Günlükleri'ni bilir misin o da harika bir kitap ve filmi var.İçindeki çocuğu bırakmayanlar için güzeldi bence :) Senin sayende bende çizgi film izlemek için erken kaldığım çocukluk günlerimi hatırladım.O çocuk hep içimizde onunla konuşmak iyi gelebilir mesela :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Bir sürü şey hatırlıyorum😂

    YanıtlaSil
  20. Hep çocuk kalsak:) Sevgiler…

    YanıtlaSil
  21. Yazılarının geçmişi çocukluğuna dayanıyormuş. Sevdiğin değerlere sarılıp onları bırakmamanı takdir ettim. Hayatında yeni sayfalar açmışsın ama çocukluğuna da sırtını dönmemişsin.
    Hep böyle kaal :)

    YanıtlaSil
  22. müfred.

    hımm bilemedim :)

    YanıtlaSil
  23. https://ucunkuslar.blogspot.com/2022/09/agac-ev-sohbetleri-158.html

    sevgili makbule abalının yazısısı :)

    YanıtlaSil
  24. https://adadenizi.blogspot.com/2022/08/agac-ev-sohbetleri-158.html

    sevgili ada denizi nin yazısısı :)

    YanıtlaSil
  25. bu hafta yazanlar:

    taha akkurt
    makbule abalı
    ada denizi
    vakti dem
    aytacrafts
    yüreğimin iklimi
    kağıttan dünyam
    kaplan diary
    deeps

    :)

    YanıtlaSil
  26. Çizgi filmler ve oyuncaklar. Çocukluğumuzun hep bir parçası. Şimdiki çocuklar oyuncakla bile zor oynuyor. Legolar ve masabaşı oyunlar da oynaması keyifli olanlardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      eh şimdi internet ve telefon var :)

      Sil