29 Şubat 2024 Perşembe

FİLMLER 2

 




AKSİYON/POLİSİYE/GERİLİM/SUÇ

EILEEN (2023/A.B.D.)

Anne Hathaway. Hapishanede çalışan bir kadının yaşamı çok sıkıcıdır. Tesise bir kadın psikolog gelir. Bu iki kadın iyi anlaşırlar. Birlikte suç işlemeye başlarlar. Psikolojik gerilim. Not:3/4

FAST CHARLIE (2023/A.B.D.)

Pierce Brosnan. Bir temizlikçi yani kiralık katil, bir işi yanlış yapar ve doğrusunu yapmak için yola düşer. Havalı aksiyon. Keyifli. Not:3/4

ÇÖL AVCILARI (Badland Hunters/2024/Güney Kore)

Seul’da deprem olur, şehir yıkılır, yağma olur. Bir genç adam da ufak bir çocuğu kötülerden kurtarmak için aksiyona atılır. Eğlenceli. Not:3/4

BİR KATİLİ YAKALAMAK (To Catch a Killer/2023/A.B.D.)

Shailene Woodley. Seri katilin peşine düşen deneyimsiz detektif. Bildiğimiz polisiyelerden. Keyifli. Not:3/4

MAHKUM 77 (Modelo 77/2022/İspanya)

Parasal bir suçla hapse giren bir muhasebeci, hapishane koşullarını adaletli bulmaz ve mahkumlarla birlikte hapiste isyan çıkartır. Türü sevenler için sürükleyici. Not:3/4

ROYAL HOTEL (2023/Avustralya)

Julia Garner. İki sırt çantalı gezgin kız, kırsalda bir barda iş bulurlar. Ancak bardakiler ve kasaba insanları onlara rahat vermezler. Macera. Not:3/4

FANTASTİK

MADAME WEBB (2024/A.B.D.)

Dakota Johnson. Cassandra, özel yetenekleri olan bir kadındır, geleceği görmektedir. Bu Marvel kahramanı, üç genç kızı kötü örümcek adamlardan korur. Aksiyon sahneleri eğlenceli ama konu karmaşık. Not:3/4

KOMEDİ

BABY TEETH (2019/Avustralya)

Ölümcül hastalığı olan bir genç kız sokakta bir torbacı ile tanışır ve ona aşık olur. Ailesi ile de tanıştırır, ailesi şüphesiz karşı çıkar bu ilişkiye. Duygulu, dramlı hafif komedi film. Hoş filmlerden. Not:4/4

ROMANTİK

SENDEN BAŞKA HERKES (Anyone But You/2023/A.B.D.)

Sydney Sweeney. Bir kız bir erkek bir kez buluşurlar, bir daha görüşmezler. Ancak bir süre sonra ortak arkadaşlarının düğünü için tekrar bir araya gelmek zorunda kalırlar. Tatlı filmlerden. Not:3/4

UPGRADED (2024/A.B.D.)

Bir modacı kız, uçakta çok zengin bir oğlan ile tanışır, oğlana yalanlar söyler ama yalanlarını uzun süre sürdüremez çünkü oğlanla iş gereği de karşılaşmak durumunda kalır. Şirin filmlerden. Not:3/4

34 yorum:

  1. Hiç film izlemiyorum ama sonuncu yazdığınız eğlenceli gibi gözüküyor:) keyifli seyirler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      çok tatliş film o, arada bir izlenebilirlerden, mutlu ediyor :)

      Sil
  2. Not aldım deep, kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Hepsi de yeni filmlermiş. Yeni filmleri takip edemiyorum :( Bilindik konular aslında ama ilgimi çekti. Bazısına bakayım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilkay.

      eh yeni film çok tabii izlemek yetişmek zor :)

      Sil
  4. Selam Deep. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. Yeni film izleyememe hastalığım var benim ya ahshdjsja yıllanmış filmleri seviyorum genelde :) ama bunlar da güsel tabii aslında benim işgüzarlığım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük kara balık.

      film izleme kuralların var seniiin :)

      Sil
  6. Eileen ve Fast Charlie filmlerini ilgi çekici buldum. İzleme listeme alıyorum. :)

    YanıtlaSil
  7. Eileen, Fast Charlie, The Color Purple ve Poor Things'in yazıları çıkmış, mutluyum şu an :))
    Anne Hattawey'in filmini biliyorum. Sanırım vizyona girmişti. Pierce Brosnan'ı da kaçırmam. Çöl Avcıları kadrosu güzelmiş. Yazıları çıkanları bir an önce izlemek istiyorum. Emeğine sağlık deep :)
    American Fiction ve Kalanlar hoşuma gitti benim. Amerikan Fiction'un sonunu da çok beğendim. En son sahnenin yaptığı atıf akıllarda kalır bence. Kalanlar; vurucu değil ama sıcaktı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      kalanları henüz bulamadım :) american fiction çok iyi yaa :)

      Sil
  8. Bir Katili Yakalamak dikkatimi çekti Deep. Deneyimsiz dedektif nasıl oluyormuş bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      o kız zaten keyifle izlenen bir oyuncu :)

      Sil
  9. Arada zaman geçirmek adına izlenecek türden filmeler var. Bir iki tanesine bakmak isterim. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peliş.

      evet hepsi hoş zaman geçirme filmleri. son üçü ise şeker :)

      Sil
  10. En yüksek notu Baby Teeth'e vermişsin. İzleyelim o hâlde...

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar.
    İzlediğiniz filmler, konuları ve içerikleri itibariyle kaliteli filmlere benziyor. "Mahkum 77" konusu itibariyle benim ilgi alanıma giren filmlerdir. Hemen hemen bir aydır "Esaretin Bedeli" isimli hapishane filmini izlemeye devam ediyorum.
    Tanıtım ve paylaşımlar için teşekkür ederim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. recep altun.

      esaretin bedeli, amerikan halkının en sevdiği film :)

      Sil
  12. romantikleri merak ettim, bakayım Deepcim, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  13. Valla hiçbirini izlemedim. Sen bayağı çok film izlemişsin:) eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      her akşam birkaç film veya bir dizi sezonu izliyorum :)

      Sil
  14. Teşekkürler Deepcim :)

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar.
    Mahkum 77 filmini izledim. Hiç elektrik alamadım. Belki film çok kaliteli ve güzel olabilir ama, ben "Esaretin Bedeli" gibi bir film daha izlemedim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. recep altun.

      mahkum 77 filmine zaten 4 vermedim, yani izlenebilir demek o zaman 3 verdiğimde :) 4 verdiklerim iyi filmler oluyor. esaretin bedeli amerikan halkının en sevdiği film seçildi. bir de "yeşil yol" var, izlemediyseniz onu da kaçırmayın o zaman :)

      Sil
  16. Anne Hathaway ve Pierce Brosnan hayranı olarak filmlerini izlemeyi çok isterim. Bir Katili Yakalamak da ilgimi çekti. :)
    Paylaşım için teşekkür ediyorum sevgili deeptone. Emeğiniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlı toaç.

      ikisi de hoş insanlar evet :)

      Sil
  17. Bunları izlemedim sağol deep 😍

    YanıtlaSil