14 Şubat 2024 Çarşamba

BLOGLARI CANLANDIRMA PROJESİ 2


Blogları Canlandırma Projesi etkinliğimiz dördüncü yılında. Birbirimizden birçok kitap, film, dizi ve benzeri eserler öğreniyoruz. Çok faydalı, heyecanlı, keyifli bir etkinlik oldu bu.

Şubat ayı temalarımız yalnızlık, dostluk, kardeşlik, sevgi idi. Artık temalarımızı her ay seçiyoruz. Yıllık seçmiyoruz. Şubat ayı temaları çok renkli. Yalnızlık konulu romanlar okumayı düşünüyordum ama sevgi teması ağır bastı, doğal olarak.

En iyi olduğunu düşündüğüm romantik komedileri topladım. Sürekli izlediğim filmler bunlar. Bir rüya liste gibi oldu.

Her günümüz sevgi dolu geçsin!


EN TATLI ROMANTİK KOMEDİLER


SEVGİLİLER GÜNÜ

Valentine’s Day (2010/A.B.D.)

Romantik komedilerin en iyisi sayılabilir. Bütün Amerikan sineması ünlüleri de bu filmde. Elbette Julia Roberts da. Sevgililer gününde birçok çift ve tek insanın yaşamı, aşklar, tesadüfler, duygusallıklar, komiklikler. Not:3/4


AŞK HER YERDE

Love Actually (2003/İngiltere)

Romantik komedilerin en iyisi yine, bu kez İngiliz sineması. İngiliz sinemasının bütün ünlüleri var neredeyse. Elbette Hugh Grant da. Çeşitli çiftlerin yılbaşı civarı ilişkileri çok tatlı. Not:3/4


AŞKA YOLCULUK

Leap Year (2010/İrlanda)

Romantik sinema deyince en uygun doğası olan iki ülke var, İrlanda ve İtalya. Amy Adams’lı bu şeker filmde, genç bir kadın evlenme niyeti ile İrlanda’ya gider, bir İrlanda geleneğini yerine getirecektir ancak hava koşulları onu engeller ve başka diyarlara götürür. Defalarca izlenecek filmlerden. Not:3/4


KİRALIK SEVGİLİ

The Wedding Date (2005/A.B.D.)

Genç bir kadın, kızkardeşinin düğününe giderken bir erkek kiralar, yalnız gitmek istemez. Doğal olarak komiklikler, karışıklıklar olur. Not:3/4


BENİMLE EVLENİR MİSİN?

27 Dresses (2008/A.B.D.)

Klişe romantik komediler en güvenilir, en tatlı filmler oluyor genelde.27 kez nedime olan, nedime elbisesi diktiren ama gelinlik diktiremeyen genç bir kadın bu kez de kızkardeşinin düğününde nedime olacaktır. Not:3/4


AŞIK, ROSIE

Love, Rosie (2014/İngiltere)

Defalarca izlenecek filmlerden. Bir kız bir erkek çocukluk arkadaşı ve uzun yıllar boyunca bir kopar bir görüşürler ama aslında birbirlerini severler. Not:3/4


DÖRT NİKAH BİR CENAZE

Four Weddings and a Funeral (1994/İngiltere)

Bir klasik. Hugh Grant filmi. Genç bir adam sadece düğünlerde ve cenazelerde rastladığı bir kadına aşık olur. Şeker filmlerden. Not:3/4


ÖZEL BİR KADIN

Pretty Woman (1990/A.B.D.)

Hem tatlı bir romantik komedi hem de iyi bir film. Julia Roberts’ın en sevilen rollerinden. Sinema izleyicilerinin en sevdiklerinden. Rüya gibi filmlerden. Bir hayat kadını ile zengin bir adamın aşkı. Not:3/4


EN İYİ ARKADAŞIM EVLENİYOR

My Best Friend’s Wedding (1997/A.B.D.)

En bilinen, sevilen romantik komedilerden. Julia Roberts, Cameron Diaz. Genç bir kadın, sevdiği erkeğin bir başkası ile evleneceğini duyunca telaşa kapılır. Seyrine doyum olmayanlardan. Not:374


AŞK ENGEL TANIMAZ

Notting Hill (1999/İngiltere)

Julia Roberts, Hugh Grant ikilisi. Ünlü bir sinema oyuncusu ile bir sıradan kitapçının aşkı. Defalarca izlenebileceklerden.

42 yorum:

  1. Notting Hill, izledim mi hatırlamıyorum ama oyuncuları çok severim.Bir bakayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      defalarca izledim arada izliyorum :)

      Sil
  2. Notting Hill çok özel bir film izlemeyen varsa mutlaka tavsiye ederim, Love, Rosie, 27 dresses ay hepsi çok sevdiğim filmler... Teşekkürler paylaşım için deep ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      hepsi şirin minnoş filmler eveet :)

      Sil
  3. ben Julia'dansa Meg Ryancı oldum nedense hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük kara balık.

      meg ryan türklerin en sevdiklerindenmiş :)

      Sil
    2. Tipik bir türkmüşüm demek :)

      Sil
    3. küçük kara balık.

      evoioii :)

      Sil
  4. Romantik film arada güzel oluyor. İzlemediklerimi not aldım. 😊
    Bu projeden uzaklaştım ben sanki. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peliş.

      romantik filmleri severiz hepimizzz :)

      Sil
  5. Hepsini biliyorum ama bazılarını izledim. Romantik komediler enerjimi tazeliyor :)

    YanıtlaSil
  6. Bu liste tam benlik olmuş :))
    BCP'nin 4.yılı oldu demek, zaman ne de çabuk geçiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor düşler kitaplığı.

      evet yaaa dört yıl süper de miii :)

      Sil
  7. Uzun zamandır sessizliği mi koruyorun ama rss üzerinden takipteyim arkadaşları da takibe alacağım. İyi bloglamalar. 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arif kerim çalışkan.

      hoşgeldiin :) sağlığın iyidir umarıım :)

      Sil
  8. Yazı içeriğinin film olduğunun farkındayım yorumum başlığaydı. Şu ara pek filmlere bakamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arif kerim çalışkan.

      film izlemek çok da önemli bişi deyil zaten :)

      Sil
  9. Film izlemeye böylesine zaman ayırabilmek ne güzel. Bir zamanlar "Özel bir Kadın" ı severek izlemiştim. BCP'de ayın ilk yazısı değil mi?
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      geceleri film veya dizi izliyorum :) bcp şubatı 14 şubat nedeniyle erken yazdım bu ay :)

      Sil
  10. Göl Evi Filmini öneririm Keanu Reeves ve Sandra Bullock rol alıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavianne.

      bikaç defa izledim. çok sevdiğim oyuncular ikisi de :)

      Sil
  11. Özel Bir Kadın filminin müziği efsanedir. Roxette'in lt Must Have Been Love şarkısı uzun yıllar boyunca listelerde hep üst sıralarda olmuştur. Ben de çok severim bu şarkıyı. :)
    Sevgili deeptone, romantik komedi filmlerini şahane listelemişsiniz. Aşka Yolculuk, Aşk Her Yerde, Aşık Rosie filmlerini izlemediğimi sanıyorum. Diğerlerini izlemiştim. En İyi Arkadaşım Evleniyor filminde Cameron Diaz'ın oyunculuğu ve güzelliğine ayrı parantez açmak isterim. :)
    Türü sevenlere güzel seçenekler bence. :)
    İzleyen gözlerinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlı toaç.

      roxette süper ivit :) üçünü de izleee :) cameron diaz eveet biriciklerden :)

      Sil
  12. Canım Julia Roberts'im her filmi güzeldir onun. Listedekilerin çoğunu izlemişim deep. Konu Şubat ayına yakışmış. Romantik Komedi filmleri içinde kaynak bir liste olmuş. Emeklerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      ışıl ışıl bakan gülen kadın de miii :) tenk yuuu :)

      Sil
  13. Bunların hepsini bir etkinlik için mi izleyeceksin? Epey varmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ada deniz.

      bu filmleri defalarca izlediim :)

      Sil
  14. Aşk Engel Tanımaz’ı izlemişim içlerinden sadece Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      şeker gibi film eveet :)

      Sil
  15. Ben bu Ağaç Ev Sohbetleri ile BCP'ye katılmak istememe rağmen hep bir şey çıktı. Sanırım benim için hayırlı değil.:)Ona kanaat getirdim. Filmleri not aldım. İzleyeceğim inşallah.:)

    YanıtlaSil
  16. O kadar karışık bi 10 gün geçirdim ki ne okuyabildim ne yazabildim ama bu ayın konusunu çok sevdim o yüzden yazmak için elimden geleni yapacağım.
    Bu defa ama ben bu filmlerin hiçbirini bilmiyorum demiyorum çünkü Julia var ve neyse ki onun filmlerini izlemişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. my real.

      pekiiii sen yaz şubatı bir ara, ay sonunda filan, erken dahaa :)

      Sil
  17. Birkaç tanesini izledim. Bu kiralık sevgili konulu bir de kitap vardı ☺️

    YanıtlaSil
  18. Güzel bir liste olmuş :) Bazen romantik komedi izlemek istiyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      eveeet çünkü tatliş filmler :)

      Sil
  19. Çok güzel bir yazı olmuş. Hep sevgi olsun hayatımızda. Gerçekten filmler açtığımız anda ortamı değiştiren filmlerden. Bazılarını izledim bazılarını duydum. Ellerine sağlık. :) Şimdi ben de başka romkomlar düşünüyorum izlediklerimden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bonheur.

      tatlı romcom çok vardır yaa :)

      Sil
  20. Çok sevgi dolu bir tavsiye listesi olmuş. :))

    YanıtlaSil