10 Şubat 2024 Cumartesi

MİNİ DİZİ SEÇKİSİ 2

 




AVUSTRALYA

Scrublands

2023 suç dizisi.

Bir kasabaya yerleşen papaz bir süre sonra herkesin gözü önünde halka ateş eder. Olayı araştırmak için bir gazeteci gelir kasabaya. Gazeteci yörede kaldıkça kasabalıların sırları ortaya çıkar. Sürükleyici gerilim. Not:3/4




KANADA

Departure

2019 2022 yıllarında yayınlanan 3 minik sezonluk felaket dizisi.

Her sezonda ayrı bir kaza işleniyor. İlk sezon uçak kazası, ikinci sezon tren, üçüncü sezonda ise feribot kazası. Heyecanlı dizi. Not:3/4




AVUSTURYA

Freud

2020 yılı gizem, gerilim dizisi. The Alienist tarzında.

Viyana’da Freud’un ünlü olmadığı zamanlar. Freud, hipnoz yapar. Bir medyumun seansına katılır. Medyum ile de çalışmayı düşünür. Bu sırada bir seri katil ortaya çıkar. Polis müfettişi ondan yardım ister. Katilin peşine düşerler.

Sürükleyici dizi. Freud olduğunu düşünmeden izleyince daha heyecanlı. Not:3/4




FRANSA

Killer Coaster

2023 yılı gerilim komedisi.

Bir panayırda korku treninde cinayetler işlenmeye başlar. Bir detektif panayıra yerleşir ve katili bulmaya çabalar. Eğlenceli dizi. Her zamanki gibi her şey geçmişe dayanır. Not:3/4




Pax Masilla

2023 polisiye dizisi. Diğer adı da Kanlı Sahil.

Uyuşturucu çeteleri, çete savaşları ve onların peşindeki polislerin dizisi bol aksiyonlu. İzlemesi keyifli. Not:4/4




İSVEÇ

Mörkt Hjarta

2022 yılı aile dramı dizisi.

Bir çiftlik sahibinin iki kızı vardır. Biri yanında yaşar, diğeri ise uzakta. Çiftlikteki kızın bir sevgilisi vardır ve babası bu adamı sevmez. Çiftlik sahibi öldürülür, katili bulmak çok zordur. Not:3/4




Borje

2023 yılı spor dizisi.Gerçek yaşam öyküsü.

Bu biyografik dizide Kanada ve A.B.D.’de bir efsane haline gelen İsveçli bu hokeyi oyuncusu Borje Salming’in bol aksiyonlu yaşamı anlatılıyor. Etkileyici bir yaşam ve dizi. Not:4/4


Not: Foto, Borje.

40 yorum:

  1. Hepsi de dediğin gibi sürükleyici görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      avrupa kanada avustralya kore dizilerinden sonra yerli diziler ağır çekim gibi geliyor insana :)

      Sil
  2. Biyografik dizi dikkatimi çekti. Yaşanan hikâye etkileyici olabilir. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peliş.

      ya spor dizileri zaten en sevdiklerimden :) bir de bir film var, gerçek yaşam öyküsü, 2024 oscar adayı, nyad, onu da izlesenee :)

      Sil
    2. Evet güzel oluyor bende severim. Tamam not aldım bakarım ona. Teşekkür ederim. 😊

      Sil
  3. "Bol heyecan, korku, gerilim, aksiyon... hepsi bu dizilerde " diyen kendi sesimi duydum birden Derin. Bu aralar hayatın ta kendisi gerilim filmi gibi.
    İyi seyirler.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  4. Kanada dizisinin adını yazmamışsınız. Onu da yazabilir misniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa.

      aaa pardon yaa nasıl atlamışım pekiii :)

      Sil
    2. Teşekkürler. Ben sessiz takipçilerdenim. Polisiye dizi tavsiyelerinizi not alıp, izliyorum. hepsi çok güzel

      Sil
    3. Sessiz takipçilerin de çok fazla Deep. Tebrikler...

      Sil
    4. aaa.

      blogumda dizi bol bol vaar :) polisiye deyincee the wire, bosch, happy valley, bron broen, forbrydelsen, bunlar en iyiler seçildiler :)

      Sil
    5. rehitu.

      teşekkürleeer :)

      Sil
  5. Çoğunu görmemişim:) Freud ilgimi çekti not aldım, Mörkt Hjarta'yı da izlerim diye işaretlemiştim bakalım ne zaman sıra gelecek. Keyifli seyirler

    YanıtlaSil
  6. Departure, Son Durak'ı anımsattı bana Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      son durak en korkunçlu film yaa :)

      Sil
  7. Merhabalar.
    Hangi ülkede ve nerede yapıldığı hiç önemli değil. Sanat değeri olan her yapıtı imkanlar el verdiği ölçüde izlemek isterim. Mini dizi seçkisi ile ilgili paylaşım ve tanıtım yazınız için kaleminize, emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  8. Gerilim komedi nasıl oluyor yav :) Ne dizi izleyebiliyoruuum ne film. Bana kötü bi haller oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan.

      gerilim var cinayetler vaar ama komik sunumu biraz :)

      Sil
  9. Güzel seçenekler var. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Polisiye dedektiflik konularını severim. İlgi çekici görünüyorlar. :)

    YanıtlaSil
  11. Hepsi gerilim bünyen nasıl kaldırıyor gerçekten izledikten sonra etkisinde kalmıyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonsuzluk ve ötesi.

      hiç etkilenmiyorum hemen bir diğer diziye geçiyom :)

      Sil
  12. hepsi de ilgi çekici tam sevdiğim tarzlar :)

    YanıtlaSil
  13. Killer Coaster ve Departure en çok ilgimi çekenler oldu ama hepsinin konusunu okurken heyecanlandım. Killer Coaster Fransa yapımı, çoğunlukla sinema filmlerini izliyorum, kendimi zorladım ama Fransa dizisi izlediğimi hatırlayamadım bir türlü. Teşekkürler deep 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      fransız dizileri çoğalmaya başladı. avustralya da :)

      Sil
  14. Galiba ben hepsini izlemeyi isteyeceğim. Ayırt edemedim. Tam benlik dizilermiş. :)
    Paylaşım için teşekkür ediyorum sevgili deeptone. İzleyen gözlerinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlı toaç.

      eveet hepsi izlenir bu dizilerin :)

      Sil
  15. Yani en azından keşke birini olsun izledim diyebilseydim 😅

    YanıtlaSil
  16. Hepsi de merak uyandırıcı duruyor.Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  17. Freud ilginçti ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      hıhıms alman gizem dizileri hep iyi oluyol :)

      Sil