3 Şubat 2024 Cumartesi

GÜNEYDOĞU ASYA DİZİLERİ

 



TERI RAH MEIN

2022 yılı Pakistan aşk aile dram dizisi. Hayatın Benimdir anlamına geliyor dizinin adı. Başrollerde Zainab Shabbir ve Usama Khan. Ülkenin popüler oyuncularından ikisi de. 63 bölüm ancak bölümler kısa.

İki kız arkadaş aynı üniversiteye giderler. İyi arkadaştırlar ama kızlardan biri diğerini gizlice kıskanır. Kıskanmakta ileri gider. Arkadaşının gönül ve evlilik konularına kadar karışır. Açıkça kıskanmaya başlar. Tabii ki yaptıkları geri teper.

Her zamanki gibi bol aşklı, bol duygulu, bol dramlı, renkli aynı zamanda da masum Pakistan dizilerinden. Bölümler kısa olduğu için heyecanla izleniyor. Not:3/4





PYAR DEEWANGI HAI

2022 yılı Pakistan dram dizisi. Aşk Deliliktir anlamına geliyor dizinin adı. 30 kısa bölümlü dizide Neelam Muneer ve Sami Khan başrollerde.

Aile ve evlilik dramının konu olduğu dizide aileler arası evlilik çekişmeleri anlatılıyor. Bir ailenin erkeği diğer ailenin kızını ister ama olmayınca ilk ailenin erkeğine ikinci ailenin diğer bir kızını vermeyi uygun bulurlar ama aileler arası çatışma da olur, karşılıklı kuzenler arası da. İsteyerek evlilikler ile zoraki evlilikler, ailelerin karşılıklı olarak birbirlerinin çocuklarını evlendirmeleri bu ülkede çok popüler. Not:3/4





POSKAD DARI ALHAMBRA

2020 yılı Singapur aşk ve dram dizisi. Birer saatlik 13 bölümlü. Elhamra’dan Kartpostallar anlamına geliyor dizinin adı. Başrollerde Atikah Suhaime ve Ana de Armas’ın eski erkek arkadaşı İspanyol oyuncu Marc Clotet.

Sara Singapurlu bir genç kız. Ona İspanya’dan kartlar gelir. Bu kartların sırrını çözmek için Sara İspanya’ya gider ve burada ailesi ile ilgili sırları öğrenir. Hüzünlü dramlardan. İki kültür arasındaki ilişkiler ve aşklar da işleniyor. Not:3/4





BIDADARI BERMATA BENING

2023 yılı Endonezya dram dizisi. Dizinin adı Güzel Bir Melek anlamına geliyor. 10 bölümlü dizi.

Din eğitimi veren bir yatılı okulda okuyan Ayna adlı dindar bir kıza üç erkek birden talip olurlar. Üçü de onunla evlenmek isterler. Güneydoğu Asya’nın masum dizilerinden. Not:3/4

44 yorum:

  1. Bütün diziler neden aşk meşk temalı olmak zorunda ki ya hu!?

    YanıtlaSil
  2. Pakistan dizileri, hindistan dizilerine göre daha hızlı ilerliyor , Endonezya dizisini not aldım deep...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      eveet hindistan dizileri çok uzun :)

      Sil
  3. Selamlar deep, Elhamra'dan Kartpostallar dizisinin konusu ilgimi çekti. Merak uyandırıcı. Pakistan dizileri de güzel görünüyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotohastasiempre.

      üzücü dizi o :) pakistan endonezya malezya dizileri şeker yaa :)

      Sil
  4. Hep aşk meşk... 😂😂😂

    YanıtlaSil
  5. Singapur dizisi daha ilgi çekici geldi. Zoraki evlilik, kıskançlık hikayeleri baydı artık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu özkan.

      ivit senin konuların değil :)

      Sil
  6. Pakistan dizileri genelde kısa mı oluyor Deep, bunlar mı denk geldi? Türk dizilerinin orada çok popüler olduğunu duymuştum, bizimkilerin uzunluğu onlara zor gelmiyor mu acaba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vulnicure.

      hint dizileri uzun oluyor, pakistan endonezya malezya dizileri kısa :) türk dizileri bilemedim valla orda popüler olduğunu., türk dizileri uzun yaa kim dayanır onlara :)

      Sil
  7. Şuan çok fazla dramı kaldıramam gibi hissediyorum ama listeme ekliyorum dizileri. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurix

      eskiden sen malezya dizileri izlerdiin :)

      Sil
  8. Ben bunlara takılmıyorum.

    YanıtlaSil
  9. Hepsinde aşk var :) Bayılacam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nurgul k.

      ama bu ülkelerin aşk dizileri çok tatlı :)

      Sil
    2. Neyse :) Bir izlerim o zaman.

      Sil
    3. nurgül k.

      blogumda çok var bunlardan, kısa bir tanesini seçersin :)

      Sil
  10. Deep, bu dizileri izlemek iyi güzel hoş ama iki saat birbirlerine bakmaları var ya beni benden alıyor :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyda.

      hint dizileri gibi değil bunlar daha kısa ve sevimli :)

      Sil
  11. Biraz ağır işleyen diziler olsa gerek. Yine de bilmiyorum. 😊

    YanıtlaSil
  12. Şeyy, aşklı meşkli diziler hiç bana göre değil desem. Sevenlere iyi seyirler diliyorum.
    Paylaşım ve anlatım için teşekkür ediyorum sevgili deeptone.

    YanıtlaSil
  13. Ben daha yerli dizileri izleyemiyorum sen bütün dünyayı fethettin Deepsi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. my real.

      ülke ülke izliyorum yaa :) kanada norveç polonya almanya avustralya malezya en sevdiklerim :)

      Sil
    2. Maşallah deepcim başka ülke kaldı mı ki? 😅

      Sil
    3. my real.

      hımm afrika ülkeleri kaldıı :)

      Sil
  14. Pakistan, Singapur dizilerini hiç izlemedim. Ama daha önce Endonezya filmi izlemiştim. Beğenmiştim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      bu ülkeler birbirine benziyor. genelde müslüman dizileri oluyorlar ve çok tatlılar yaa :)

      Sil
  15. aşkın dram halini yüreğim kaldırmaz romantik komedilerden devam ederim ben :)

    YanıtlaSil
  16. Kafa dagitmak için güzel yaa böyle diziler, ben de yerlilerden kizilcigi izliyoring :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük kara balık.

      kızılcık izlemedim ama seveni çok ivit :)

      Sil
  17. Kore dizilerinden fırsat bulabilirsem bakayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      eh kore dizileri de biricik :)

      Sil
  18. Pakistan dizileri de mi meşhurmuş, annem görmesin :)
    Bu kadar şey izleyip, okumana hayranım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      geceleri film veya dizi izliyom :) kitap ise daha çok haftasonu :)

      Sil
  19. Kendimi korku filmlerine adadım bu aralar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. su.

      yeni çıkan korku filmlerini hiç kaçırmam ben dee :)

      Sil
  20. Bu Asya filmleri ilgimi çekmiyor hiç 🤭

    YanıtlaSil