1 Şubat 2024 Perşembe

ŞİFACININ KALBİ

 




ŞİFACININ KALBİ

Duygu Emanet

Kitap Müptelası, 240 sayfa

Çatışma, kahraman ve yolculuk barındıran bir fantastik roman. Daha doğrusu bir epik fantezi. Hayali bir dünya yani. Zaman mekan belli değil. Geçmiş de olabilir, kıyamet sonrası gelecek de.

İyilik, kötülük, iyilik için yola çıkan kahraman, savaş, zafer. Bir roman için temel gereksinimler. Bol heyecan, aksiyon, komiklik, savaşçıların romantizmi. Akıcı, sürükleyici bir dil. Ayrıca, hatasız bir Türkçe.

İlgiyle okunuyor Ubin ile Ölüm Terzisi’nin mücadelesi. Ölüm Terzisi arada bir dünyaya inip yok etmek isteyen ama her defasında iyiler tarafından geri püskürtülen bir Şeytan gibi kötü bir varlık. İnsan bedenine giriyor. Rubaro adlı bir savaşçının bedeninde geliyor bu kez dünyaya. Kötülüğü yaymak ve kontrol etmek için de terzi çırakları var, onların zihinlerine girip onları da kontrol ediyor.

İyiler ise başta şifacı Ubin. Çiçekleri, elleri ile şifa dağıtıyor. Bu arada gerçekten de bu tür şifacılar var günümüzde de. Sayıları, Numeroloji kullanan Reikiciler elleri ile ve zihinleri ile şifa verebiliyorlar. Ubin yaraları iyileştirebiliyor. Ubin belki masum ve iyi kalpli biri olduğu için, saf bir bütün olduğu için ona kötülük işlemesi olanaksız, çünkü onu kandırmak zor. Ubin’den başka Prens Çelekan ve çeşitli savaşçılar, bilgeler gibi iyiler de var. Farklı canlılar, farklı özellikler, farklı varlıklar da bulunuyor, Ruh Tohumları, Ruh Budayanlar, kanatlı insanlar gibi.

Ölüm Terzisinin tekrar ortaya çıkmasıyla Şifacı ve Prens ile arkadaşları ruh tohumlarını bulmak için yola çıkıyorlar. Ruh tohumlarının içinde saklı olan ruh budayanların tekrar canlanması gerekiyor. Bu arada Rubaro da içindeki Ölüm Terzisi etkisinden kurtulmak istiyor ama bu çok zor.

Romanda tempo hiç düşmüyor, merak ve heyecan da hiç dinmiyor. 240 sayfa olması da iyi. Devam romanı olsa iyi olur tabii ki. Ubin’in dünyaya dönmesini isteriz. Rubaro’nun maceraları devam edebilir. Prensin de.

Gerçekten de türünde çok başarılı bir kitap.

Not:4/4

Not: Kitabı 3 ay önce sipariş versem de yılbaşında ulaştı. Yayınevleri, dağıtımcı şirketler, internet kitapçıları, kargo şirketleri arasında zaman zaman anlaşmazlık oluyormuş. Ödemeleri geç yaptıkları için. Örnekse, internet kitapçıları kitabı satıyor ama bedelini geç gönderiyormuş bazen yayınevlerine. Ama iyi de oldu. Yeni yılın ilk romanı olarak yavaş yavaş, tadını çıkara çıkara, keyifle, mutlulukla okudum. Duygu inşallah yine yayınlar kılıçlı, zırhlı romanlar.

50 yorum:

  1. Kalemine sağlık deep, kitap listeme ekledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      okuması çok keyifli ve heyecanlı :)

      Sil
  2. Yaa çok tatlı yazmışsın. Güzel değerlendirmeniz için teşekkürler, mutlu oldum. ☺️❤️ Karakterleri içimden geçtiği şekliyle aktarabildiğim için memnunum. Yorumlarından da bunu anlıyorum. Eline geç ulaşması kötü olmuş, dediğin sıkıntılar olabiliyor malesef.
    Aklımdan bazen devamı olsa nasıl olurdu diye geçirsem de bence zirvede bitti, öyle de kalsın. Devamı daha sönük olurdu ya da farklı bir hikayeye bürünürdü. Kafamda bittiği için bu kadar oldu. :)) Tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu özkan.

      eveet madem böyle tadında kalsın bu maceraa :)

      Sil
  3. Kitap çıkmış ve okumuşsun bile.
    Darısı başımıza.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      eveeet işallah maşallah :)

      Sil
  4. Bende merak ediyordum bak. İlk kitap alışverişinde alayım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok iyi kitaptı ya :) Aldı götürdü beni başka dünyalara. Evet, bunun devamı ya da yeni bir kitabını görmeyi ben de çok isterim:)

    YanıtlaSil
  6. Çok ilginç bir konusu var ve ilgimi çekti. Okumak için not alıyorum. İnceleme gayet iyi olmuş. Teşekkürler. 😊

    YanıtlaSil
  7. Ben de beğenmiştim. Özellikle de konusunu gerçekten yaratıcı bulmuştum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilkay.

      eveet ya vallahi ben de merak ettim nerden buldu bunları diye :)

      Sil
  8. Ben de çok beğenmiştim. Okuru bol olsun Duygu'nun :))

    YanıtlaSil
  9. Duygu adına çok sevindim. Onda ışık var zaten :)

    YanıtlaSil
  10. Duygu'nun ben de okuyacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tosbağa günlüğü.

      okunur ivit keyiflen :)

      Sil
  11. Arkadaşımızı kutluyor, verimli satışlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Kitabın ismini görünce bir yerlerden hatırlıyorum dedim ve sonrasında hatırlayabildim blogcu arkadaşımızın kitabı olduğunu. Yolu açık olsun, satışları bol olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  13. Üzülerek söylemek istiyorum ki yazını okumadım deep, spoiler yememeye çalışıyorum :))

    YanıtlaSil
  14. Bende bu kitabı merak ediyorum. Kısa zamanda alıp okuyacağım :)

    YanıtlaSil
  15. Yaa Duygu da ne güzel blog dünyasından biri... Hepinizin kitaplarını almak okumak istiyorum ama bir türlü nasip olmadı...
    Sen, Duygu, Hamiyet, Tolga, Selimhan...
    Başka var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. my real.

      çok var kitap yazan. en az 50 kişi var. blogumda kitap başlığında kitap çıkaran blogçular adında yazılar var :)

      Sil
    2. hey maşallahhh :)
      tabi sen blog dünyasının muhtarı olduğundan herkesleri biliyorsun :)
      bakacağım o yazılarına

      Sil
    3. my real.

      pikiiii :)

      Sil
  16. ben de göz gezdirdim ama tadını çıkartarak okumak istiyorum şu tezim bir bitsin de :) duyguyu tebrik ederim öykülerini de severek okuyordum bloğa dönebilirsem okumaya devam edicem kalemini seviyorum:) ay ben ilkaydan da bir roman bekliyorum ikisinin tarzları hem yakın hem farklı di mi o geldi aklıma şimdi onun hikayeleri de nefis oluyor inşallah o da olur yaa duygu da ikinciyi çıkartsın insallah ay yaa kendime de dua ediyim ikinci için amin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      eveet sen de çıkart artık bir roman :) duygu da yazar herhalde yine :) ilkay ile benziyorlar evet yani hayal ve masalsılık yönünden bencesi ilkay çocuk masalı yazsın :) fantastik çocuk hikayeleri :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim güzel düşüncelerin ve desteğin için. ☺️ İlkay da güzel yazıyor gerçekten. Tezinde kolaylıklar dilerim. :)

      Sil
    3. Sessiz Gemi, teşekkür ederim ve tezinde kolaylık ve başarılar dilerim. <3

      Sil
  17. Bu kitabı çok merak ediyorum.Duygu arkadaşımızın kalemine sağlık:)

    YanıtlaSil
  18. Ben de Jane Casey'in Acımasız'ı okuyacağım inşaallah daha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      jane casey in artık bir de dizisi vaar :) the killing kind adı :)

      Sil
    2. şenay bn.

      eveeey :)

      Sil
  19. Bu konuları seviyorum. Umarım okuru bol bir kitap olur 😻

    YanıtlaSil
  20. aa çok güzel bi kitaba benziyor yazarının blogger olması da ayrı hoş :)

    YanıtlaSil
  21. Yazarın adını duymuştum da hiç okumadım :)

    YanıtlaSil