28 Şubat 2024 Çarşamba

PIXIE

 



Rüyamda annemi gördüm. Telefon edip rüyamı anlatmaya başladım. Dedim anne yaa gerisini sen anlat nasıl olsa rüyamın tam bu yerinde girdin rüyama, sen de biliyorsun devamını.

Yani acaba başkalarının rüyalarına misafir olunca o rüyayı biz de görebiliyormuyuz ki?

Örneğin, Winx Club’deki pixieleri gördüm rüyamda. Bana saldırıyorlardı. Sonra hep birlikte Korece şarkı söyledik. Konserimiz vardı. Pixieler rüyalarında beni görmezler herhalde.

Sonra pixielerle hep birlikte panayıra gittik. Balonlara ateş ettik sonra bana hediye aldılar. Büyük bir taşa benzeyen nesne, elinde sallayınca içinde bir şey çarpıp müzik yapıyor. Sevinçten sarıldım pixielere.

Birlikte yemek yedik panayırda onlarla. Yemekli eğlence vardı. Lunapark mafyası aşçı getirmişti. Aşçı bizim önümüze bir dikenli meyve koydu. Yemedik hemen çıktık lunaparktan. O dikenli meyveler hep ağaçlardan düşmüşler ve içlerinden örümcekler çıkıyordu.

Koştura koştura kaçtık. Karşımıza bir göl çıktı. Pixieler dedi ki, bu göle girip saçımızı başımızı yıkamak gerekiyormuş. Gelenek. Biz girmedik de bir tas bulduk kafamıza sular döktük. Mistik bir göl görmüş olduk.

Yani, bu rüya perileri pixieler gerçekmiş.

36 yorum:

  1. Uzun süredir rüyalarımı hatırlayamıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Aynı rüyaları görsek çok ilginç olurdu:)

    YanıtlaSil
  3. Fantastik öykü tadında rüya görmüşsün, yaratıcı beyin her daim devrede Sevgili Deep 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evde yazar.

      rüyada bile öykü yazıyom kikiki :)

      Sil
  4. Bu sorunun cevabını ben de merak ederdim hatta Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi öğretmenine sormuşluğumuz bile var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      ne ilginç düşünce ama de mi yaa :)

      Sil
  5. Rüyalarda buluşalım denildiği gibi olmuş bu alemsin :D

    YanıtlaSil
  6. Kimse kimsenin rüyasında izinsiz müdahale etmesin, gelecek olan önce bir sorsun, müsait miyiz? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tosbağa günlüğü.

      aaa sahiden de yaa pekiii :)

      Sil
  7. Hayal gücümü bu denli zengin çalıştıramasam da öykü denemelerini seviyorum. Ancak gelecek yüzyılları kurgulayamıyorum henüz !
    BCP kapsamında blogda eklemelerle eski bir öyküm var bugün.
    Sanırım nostaljik olunca okuma listesinde yer almadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      yaşasın BCP ne güzel etkinlik oldu yaaa :)

      Sil
  8. Rüyalar kategorisi aç Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yzaılar.

      sahiden yaa rüyalar için ayrı bölüm olsa iyi olcak :)

      Sil
  9. Senin rüyalarına bayılıyorum. Winx :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dada.

      hihi winx de var artık rüyamda :)

      Sil
  10. Endonezya'dan ziyaret
    ^_^
    Bu harika blogu takip ediyorum.

    YanıtlaSil
  11. Rüyanız karabasana dönüşmüş sevgili deeptone. Dikenli meyveden örümcek çıkması falan...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlı toaç.

      hihi ivit çok dizi izleyincee :)

      Sil
  12. Rüyamda daha önce görmedim. Şimdi bu yazın ile rüyama gelirlerle şaşırmam. 😊

    YanıtlaSil
  13. Hahahaah. Ben genelde eşimi görürüm. Bir de üstüne zınarırım. Mesela bana yardım etmedin vs. Bana bir bakış atar. Susarım:)

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar.
    Uykunun her aşamasında rüyalar görülebilir. İnsanın en derin uykusunda gördüğü rüyayı çoğu zaman ertesi günü ve gördüğü rüyayı anımsatacak şeylerle karşılaştığında hatırlar. Sabaha karşı görülen rüyalar, uyanır uyanmaz hatırlanan rüyalardır.

    Bizim uyanık bir komşumuz vardı. Neye ihtiyacı olursa, o gün sana bir şekilde ulaşır ve başlar gördüğü rüyayı anlatmaya. Örnek: "...Rahmetli anneni bugün rüyamda gördüm, evin avlu kapısından dışarı yola çıkmak istiyordu ama, ayağında ayakkabısı olmadığı için bir türlü dışarı çıkamıyordu. ..." Kadının ayakkabıya ihtiyacı var, onun rüyasının üzerine gidiyorsun ve kadına bir çift ayakkabıyı alıp rahmetli anneyin hayrına kadına veriyorsun.

    Rüya denilince aklıma rahmetli babam gelir. Mübalağa yapmıyorum. Babam her gece rüya görür, hem de kaç tane. Sabah kalktığında hatırlayabildiklerini anlatır. Bazen bir, bazen iki ve hatta üç rüyasına şahit olduğum günler de var. Kızım da aynen babama çekmiş. O da her gün rüya görür. Onun da rüya görmediği gün yoktur. Ben çoğu zaman rüya görmem ve görüyorsam da hatırlamam. Ben ancak sabaha karşı gördüğüm rüyayı hatırlayabiliyorum. Ben daha rem uykusunda gördüğüm hiçbir rüyayı net olarak hatırlayamadım. Gördüğümü biliyorum ancak, çok siliktir ve hiçbir şey net değildir. Ama sabaha karşı gördüğüm rüyanın da hiçbir ayrıntısını kaçırmam.

    Sizin rüyanıza gelince. Karışık ve yoruma açık bir rüyadır. Mart ve Nisan ayları bitkiler ve ağaçlar için tehlikeli aylardır. Bu yıl da ağaçlar erkenden çiçek açacaklar ve ardından yağan kar ve soğuk hava çiçekleri kavurup yakacak ve bu yıl da erik, kayısı, badem ve ceviz ağaçların meyvesinden mahrum kalacağız.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. recep altun.

      aileden rüya anekdotlarınız çok tatlıymış :) teşekkürler :)

      Sil
  15. ahh ne güzel, çok orijinal rüyalar Deepcim, ben de dün film gibi rüyalar gördüm, bir tanesinde salonun camının kırarak içinden geçip sokağa atlıyordum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren.

      hımm aksiyon filmlerinde öyle kaçarlar ya :)

      Sil
  16. Sanırım o tek taraflı oluyorm interaktif rüya görsek iyi olurdu 🤭

    YanıtlaSil