6 Şubat 2024 Salı

RUH EŞİ

 



Gülperi, niçin birlikte makarna pişirmiyoruz?

Anlamıyorsun Muhittin, biz ayrı dünyaların insanıyız. Sen bir erkeksin, bense soğanlı yahniden nefret ederim.

Tamam kabul. Ama benim mavi sevmem bu kadar büyük bir sorun mu Cavidan? Sen de saçını taramazsın olur biter.

Olmaz Adnan. Bu gece tiyatroya filan gidemeyiz. Görmüyor musun? Deterjan bitmiş.

İyi de Mine, Afrika menekşeleri ile benim mühendis olmamın alakası ne?

Tamam tamam anlaşıldı Taner, bugün canın kayak yapmak istiyor ama söyledim ben balıkları yemlemeliyim. Biliyorsun ayakkabıları sık sık silmezsen ortalık toz oluyor.

Öf öf bıktım senin şu dırdırından Ece. Öyle ya da böyle Teoman’ın iyi bir şarkıcı olduğunu inkar edemezsin.

Hah! Güleyim bari! Koltukların nesi varmış Tahsin bey? Tabii ki sen kasaba gidip de ıspanak istersen sınavların kötü geçer.

46 yorum:

  1. Gülperi diye başladı Tahsin Bey diye bitti :)

    YanıtlaSil
  2. Eşlerin hepsi birbirinden süper :)))

    YanıtlaSil
  3. Ruh eşi bunlar oluyorsa; olmayanlar nasıl oluyor acaba?

    Daha bugün senin mühendis biriyle evlenmen de manidar, daha virgüllü sayıları bile anlamıyorsun dedi bizimki. Ben de onun için zaten. Anlayan biri lazım dedim.
    :)

    İşin şakası zıt kutupların birbirini çektiği bir gerçek. Sizin yapamadıklarınızı diğeri tamamlıyor.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel anlaşıyorlar. :)

    YanıtlaSil
  5. İlla didişecek şeyler var :)

    YanıtlaSil
  6. Olmaz Adnan. Bu gece tiyatroya filan gidemeyiz. Görmüyor musun? Deterjan bitmiş. Gitmek istemiyorum dese daha inandırıcı olurdu :)

    YanıtlaSil
  7. Aslında basit gibi görünen problemler ama uyum çok önemli.

    YanıtlaSil
  8. Bu muhabbet sonsuzaa kadar uzar gider... ruhlar ve eşleri yeter ki birbirinden ayrılmasınlar..

    YanıtlaSil
  9. İki farklı türü eve kapatıp beraber yaşamamızı bekliyorlar:) pek benzemiyoruz aslında öyküde ki gibi. Bı de resimdeki domuzcuk çok sekermiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tosbağa günlüğü.

      o domuzcuk kitap ayracı eveet ben de çok seviyom :)

      Sil
  10. Ay romantik bişi sandım başta bu nee hahaha bundan bir tane daha yaz amaa çok eğlenceli olmuş :D

    YanıtlaSil
  11. kim kime ne dedi öyle:))
    çok romantikler hahahha:)

    YanıtlaSil
  12. Her ruh eşinin sonu bu herhalde :)

    YanıtlaSil
  13. Hepsi süper çok sevdim:) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      teşekkür ederiim, komiklik yapayım dedim :)

      Sil
  14. Ruh eşi dediğimiz bunlar olmasa gerek. 😊 cevaplar fena 😊

    YanıtlaSil
  15. Ruhun gerçekten bir eşi var mıdır yoksa biz mi illa eş istiyoruz kendimize.
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      biz istiyoruz tabii :) insanda neden tek kalp varmış, çünkü ikincisi ruh eşindeymiş :)

      Sil
  16. Didişmeden olmaz 🤣

    YanıtlaSil
  17. Ortaya karışık olur da bu kadar mı şahane yazılır, bravo diyorum size. Tam komedi skeçlerine yaraşır replikler tadında olmuş. Aklınıza sağlık olsun sevgili deeptone. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlı toaç.

      teşekkür ederiim komiklik yapmak istediim :)

      Sil
  18. kimine ruh eşi, kimine tuz ruhu eşi:)) eline sağlık Deepcim:)

    YanıtlaSil
  19. "Tabii ki sen kasaba gidip de ıspanak istersen günün kötü geçer", Bayıldım bu yazıya Deep 🌸🌺💐

    YanıtlaSil
  20. Farklı çiftlerin benzer sorunları mı acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      eveet işte en iyi anlaşanlar bunlaar hihihi :)

      Sil
  21. Çiftler birbirini dinlemiyor. Dinler gözükse de biri diğerinin ne dediğini anlamıyor. Her biri ayrı telden çalıyor. Böyle olunca birlikte yaşamak nasıl mümkün olabilir:) Yazdıklarında abartı olabilir fakat içinde gerçeklik payı da var:))

    YanıtlaSil
  22. Okurken aklım dumura uğradı.😯Ruh eşini bulmak kolay olmadığına göre bu tarz konuşmalar çiftler arasında çokça geçiyor olmalı. 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      eveet öyle oluyordur bence dee :)

      Sil
  23. Ruh eşi önemli
    Didişmek de ilişkilerin tuzu biberi 😍

    YanıtlaSil