13 Ocak 2023 Cuma

BLOGLARI CANLANDIRMA PROJESİ 2023


BCP etkinliğimiz üçüncü yılına girdi. 2021'de katılan sayısı 20 gibiydi, 2022'de sayı düştü ama yine de heyecanla keyifle sürdü.

Çok faydalı bir etkinlik bu. Her ay belirli bir temada kitap okumak, belgesel, anime, film, dizi, şov izlemek buna benzer kültürel aktivitelerde bulunmak çok iyi geldi. Disiplin sağlıyor, ayrıca da ilgilenmediğimiz temalarda da okumamızı sağlıyor. Bloglarda yaptığımız belki de en yararlı etkinlik oldu bu.

24 ay boyunca sevgili Okurix ve ben tüm aylarda katıldık etkinliğe. Bizden sonra da sevgili Bez Cadıları ve Sessiz Gemi en çok katılanlar oldu. Bunun dışında çok arkadaşımız katıldı, katılanlar değişti arada bir.

2023'te isteyen herkes katılabilir. Aylık temaları da belirledik. Temalar aşağıda.

Ocak ayı teması yani, gerçeğe dayanan olaylar ve biyografi.

Etkinlik için ayrıntılı bilgi sevgili Okurix'in blogunda;

https://okurixx.blogspot.com/2023/01/bloglar-canlandrma-projesi-2023.html


37 yorum:

  1. Temalar çok güzelmiş, biyografi için Zweig'i öneririm. Keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
  2. Heyecanla takip ediyorum sizi:)

    YanıtlaSil
  3. Harika bir etkinlik. Takvim konuları çok güzel. :))

    YanıtlaSil
  4. Güzel temalar :) teşekkürler paylaşım için Deep ...

    YanıtlaSil
  5. Olabilir mi yapabilir miyim acaba

    YanıtlaSil
  6. Haydi hayırlı olsun. Bu yıl daha aktif olduğumuz bir etkinlik olur inşaallah. :)

    YanıtlaSil
  7. Yine hiç katılmadığım bir etkinlik daha temanın kitap yerine bu şekilde olması daha iyi olmuş

    YanıtlaSil
  8. Severek katılmıştım ama bu yıl devam edemeyeceğim. :)

    YanıtlaSil
  9. Aaa ne iyi fikir. Buralarda olmayalı çook şey değişmiş. :) Kitap, film vs bitirmek için de iyi bir teşvik olur. Ben kendi bloğumda yazmam ama etkinliğe katılabilirim, koşulları falan biraz daha inceleyeyim :)

    YanıtlaSil
  10. Bu yıl ara ara da olsa ben de katılacağım inşallah. :)

    YanıtlaSil
  11. ders döneminde son aylarda blogla baş edemedim ama bu yıl hem bcp hem de bloğumla eski güzel günlerime döneceğim inşallah :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzelmiş ben de katılmak isterim :)

    YanıtlaSil
  13. Ambiyans baya güzel, sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap cumhuriyetim.

      eveet çokzel etkinlik :)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. she is the man.

      eveet istiyordun sen daha önce deee :)

      Sil
  15. müfred.

    biliyon muuu biyografi dünyada en çok okunan tür :)

    YanıtlaSil
  16. Yıllarca devam ettirilen böyle aktivitelere hayranım Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      ne güzel değil mi bence de :)

      Sil
  17. Çok güzel bir etkinlik, yazılar da keyifli:)

    YanıtlaSil