6 Ocak 2023 Cuma

DİZİLER


1923

A.B.D. western dizisi. Başrolde Harrison Ford.

Yellowstone adlı dizideki Dutton ailesinin geçmişinin anlatıldığı ikinci dizi. Yellowstone dizisinde Kevin Costner başrolde ve 2023’te Altin Küre adayı oldu bu rolüyle. Yellowstone çiftliği ve onu işleten Dutton’lar. Sonra ikinci dizi çekildi. 1883 adlı. Bu kez Dutton’ların ilk zamanları anlatıldı. Başrolde Sam Elliott. Şimdi de 1923 geldi. Dutton ailesinin o yılları bu kez de. Yellowstone ve 1923 aynı anda çekiliyor. Her üçünün de yazarı Taylor Sheridan. Taylor Sheridan, oyuncu, senarist, yönetmen. Sicario, Hell or High Water gibi filmleri de var.

Çiftlik, at, sığırlar, kovboylar ve zor zamanlar. Not:3/4




THE ENGLISH

İngiltere/A.B.D. western dizisi. Başrolde Emily Blunt.

Genç bir kadın, oğlu ölünce onun ölümünden sorumlu tuttuğu adamın peşine düşer. Yolda tanıştığı, Kızılderili olup da devlet adına çalışan bir adamla birlikte yolculuk yapar. 1800’lerin sonları. Hayat çok vahşi, o dönem A.B.D.’de. Kanunlar işlemiyor. Herkes birbirini öldürüyor. Not:3/4




TULSA KING

A.B.D. mafya disizi. Başrolde Sylvester Stallone.

Dizinin yazarı Yellowstone’u da yazan Taylor Sheridan. Bir mafya adamı, 25 yıl hapis yattıktan sonra dışarı çıkar. Dışarıda kurallar değişmiştir artık. Adam, eski mafya ailesini bulur, onlar adama yeni bir hayata başla ve Tulsa şehrine git derler. Adam şehre gider ama uslu durmaz ve orda kendi işlerini yönetmeye başlar. Çetesini kurar.

Eğlenceli mafya dizisi, oldukça da komik. Not:3/4

20 yorum:

  1. The English'i seyrettim güzeldi, diğerlerini gördüm ama hitap etmediler. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      western izlemiyon sen eveet :)

      Sil
  2. Hepsini not aldım deep izleyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      yellowstone çokzel yaa :)

      Sil
  3. Yellowstone, 1883 ve 1923 hepsi aynı aile yani. 1923 haricindekileri okumuştum senden. Yazarın üretken dönemleri sanırım. Bir de Tulsa'sı var. Taylor Sheridan'a maşallah diyorum. :) Günü gelir kesin izlerim ama o gün bugün değil :))
    Emily Blunt'un filmini de oyuncudan dolayı merak ettim. Western severim. Çok teşekkürler deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      taylor sheridan senarist olarak da oyuncu olarak da yönetmen olarak da yeni yıldız :) blunt'ın sicario var o da sheridan :)

      Sil
  4. 4 puan alan yok :)) Teşekkürler Deep :))

    YanıtlaSil
  5. Kovboy filmlerini/ dizilerini pek izlemem ama komik mafya olan ilginç geldi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet.

      eveet, rambo ve rocky yi oynayan oyuncu burda komik oynamış :)

      Sil
  6. 1923 aaa hem de kovboy dizisi ha? Harrison Ford üstelik! En sevdiğim oyunculardan ay ilk kez duydum ya. Netflix'e gelsin n'oooluur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      netflix pekii işallah :)

      Sil
  7. tulsa king izlenmeli aslında ama bi fırsat bulamadım

    YanıtlaSil
  8. Gördüğüm ana izlenediğim dizlerdi :)

    YanıtlaSil
  9. The English, izlemek istedim.

    YanıtlaSil