14 Ocak 2023 Cumartesi

FİLM SEÇKİSİ


KORE

20th. CENTURY GIRL (2022)

Tatlı, romantik, komik, hüzünlü bir okul, aşk, arkadaşlık filmi. Ergen aşkları ve yanlışlıklar üzerine kurulu. Not:3/4

BİLİMKURGU

NOPE (2022)

Popüler yönetmen Jordan Peele’den ilginç bir bilimkurgu. The Arrival (2016) tarzında. Bir vadide sakin yaşayan insanlar ve uzaydan gelen çok tuhaf bir yaratık. Türü sevenler kaçırmasın. Not:3/4

KORKU

BAGHEAD (2008)

Son yıllarda moda olan yeni tür korkulardan. Birkaç arkadaş ormanda bir evde film senaryosu yazmak için toplanırlar. Senaryoyu yazdıkça senaryoda yazılanlar gerçekleşir. Komik, eğlenceli korku. Scream serisi tarzında. Not:3/4

AKSİYON GERİLİM

THE MENU (2022)

Bir yemek şefi bir grup insanı bir adaya davet eder, özel güzel yemekler sunar ancak şef tuhaftır, ziyaretçilere kötü sürprizler yapar. Ralph Fiennes, Anna Taylor-Joy. Ortalama gerilim. Not:3/4

THE GRAY MAN (2022)

Ryan Gosling, Chris Evans, Ana de Armas. CIA adına çalışan temizlikçi suikastçi katillerin hesaplaşması durmaksızın bir aksiyon. Not:3/4

ÖLÜMCÜL LABİRENT

Escape Room (2019)

Birkaç kişi kapalı bir mekana konurlar, kaçış odalarına, çıkanlar ödül kazanacaklardır. Bilindik kaçış odası gerilimlerinden. Not:3/4

GİZEM

CESET

El Cuerpo (2012)

Oriol Paulo filmi. Öldürülen bir kadın morgdan kaybolur. Kocasının öldürdüğü düşünülür ama ceset ortada yoktur. Heyecanlı. Not:3/4

GÖRÜNMEYEN MİSAFİR

Contratiempo (2016)

Bir Oriol Paulo, Mario Casas filmi. Bir işadamı, bir otelde sevgilisinin cesedi ile birlikte bulunur. Avukat tutup suçsuzluğunu kanıtlamaya çabalar. Çok heyecanlı. Not:3/4

31 yorum:

  1. uuu hepsi de izlediklerimden :) ama bunların içinden herhalde en çok son ikisini sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. Paulo amcanın filmlerini izledim, ceset aralarında en az begenimi alan oldu, beğenmemeye yakın bir beğeni:) sen iyi puan vermişsin ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vakti dem.

      genelde 3 veriyorum izlenebilir filmlere, kötüyse 2, çok kötüyse 1 :)

      Sil
  3. İzlemediklerimi not aldım deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      kore filmi ile nope u sevdim :)

      Sil
  4. Nope'un beynelmilel mesajını sevdim. Gözünü belerte belerte karşındakine bakmayacaksın. :)
    20th Century Girl'ü dergi yazarlarının 'sevdikleri' listelerinde görüp almıştım henüz izlemedim. O listelerde görüp merak ettiğim Tilda Swinton'lu The Ethernal Daughter'i bekletmeden izledim. Filmin türünü ve neden sevildiğini anlamam uzun sürdü gerçi, ama güzeldi.
    The Menu'yü izledikten sonra bir daha restoranlara ayak basacağımı sanmıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      nope ilginçti vallahi :) kore filmleri hep şeker yaa dizileri de :) tilda filmine bakayım :) the menü evet yaa iğrençti :)

      Sil
  5. Yine bilmediğimiz filmler bunlar. Tavsiyeler için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. Hiçbirini izlemedim, gerilim olanlar ilginç görünüyor. :)

    YanıtlaSil
  7. Gizem, gerilim filmlerini seviyorum ben

    YanıtlaSil
  8. El Cuerpo izleyeceğim filmlerin ardında

    YanıtlaSil
  9. Hamsilere takıldım ben, bayılırım bayılırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş bahar mimozası.

      balıkçıda alıp orda pişirttirdim :)

      Sil
  10. Filmleri görünce bayadır film izlemediğim aklıma geldi, hatırlattığın için teşekkürler deep:)

    YanıtlaSil
  11. The Menu aklımda ama sadece aklımda kalacak galiba bu gidişle...

    YanıtlaSil
  12. Ama burada hamsi rol çalmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamze e e.

      eveet balıkçıda alıp orda kızarttırdım film izlerken yedim :)

      Sil
  13. ilkay.

    iğrenç hihihi :)

    YanıtlaSil
  14. elinize sağlık :)
    baghead'i duymamıştım, scream serisi gibi eğlenceliyse çok severim bakacağım :)

    YanıtlaSil
  15. Yine harika filmler keşfettik teşekkürler:)

    YanıtlaSil